۱۱۶۲۷۵۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

منوچهری: استقلال نباید هوادار را دست کم بگیرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: درست است که تیم هوادار برای اولین بار به لیگ‌برتر آمده، اما می‌تواند بازی برای استقلال سخت شود.

خبرگزاری میزان: امین منوچهری در رابطه با شروع لیگ برتر و دیدار استقلال با هوادار اظهار داشت: شروع لیگ همیشه برای تمام تیم‌ها سخت است؛ مخصوصاً برای تیمی که می‌خواهد مدعی باشد. اولین بازی استقلال با هوادار هم بازی سختی خواهد شد؛ این تیم برای استقلال ناشناخته است. هوادار برای اولین بار به لیگ‌برتر آمده، اما می‌تواند بازی سختی باشد. آبی‌پوشان از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی هستند و اگر سوار بر بازی شوند می‌توانند کسب پیروزی را برای خود آسان کنند.

وی در رابطه با اینکه فرهاد مجیدی برای نخستین بار است که تیم را از ابتدا می‌بندد و رابطه خوبی هم با مدیریت جدید استقلال دارد و بدون بهانه می‌تواند تیم را به موفقیت برساند، عنوان کرد: در فوتبال چنین چیزی نیست که بگویید حالا که تمام شرایط رو به راه است پس بهانه‌ای برای شکست و عدم پیروزی نیست. درست است که شرایط نسبت به سال‌های قبل برای استقلال بهتر شده، اما استقلال از ریشه مشکل داشته و درست کردن آن نیاز به زمان دارد و یک شبه نمی‌توان همه آنها را حل کرد. امیدوارم با روحیه خوب و آرامشی که در تیم برقرار است تمام مشکلات حل شود و استقلال نتیجه بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص جذب بازیکن خارجی و داخلی جدید گفت: امیدوارم بازیکنان جدید استقلال سطح کیفی خوبی داشته باشند و بتوانند به تیم کمک کنند. با تدابیر کادر فنی و کار خوبی که سایر بچه‌ها ارائه می‌دهند امیدوارم بازی خوبی رقم بخورد و استقلال موفق شود. اگر هم تاکنون درباره بازیکنان خارجی مشکل به وجود می‌آمد، به خاطر مشکلات مدیریتی بود. امیدوارم این بازیکنان از لحاظ کیفی سطح خوبی داشته و بتوانند کارآیی لازم را داشته باشند.

منوچهری در پایان در رابطه با دروازه‌بان‌های استقلال خاطرنشان کرد: برای کیفیت و آمادگی دروازه‌بان‌های استقلال را ارزیابی کینم؛ باید در تمرین‌ها بررسی‌شان کنیم، اما همه‌شان بازیکنان خوبی هستند. رضایی هم گلر آینده‌داری است، امیدوارم کسب تجربه کند و بتواند جایگاه خود را ارتقا دهد و گلر اول استقلال شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج