جاباما
۱۱۶۲۷۸۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هشدار فدراسیون به بازیکنان دعوت شده تیم امید

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد که بازیکنانی که از طرف باشگاه هایشان در اختیار تیم ملی المپیک قرار نگیرند، محروم خواهند شد.

ورزش سه: سهیل مهدی - سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در واکنش به گمانه‌زنی های مبنی بر عدم حضور برخی از بازیکنان تیم ملی امید در اردوی این تیم برای مسابقات پیش‌رو به سایت فدراسیون فوتبال گفت: همه‌ باشگاه‌ها موظف هستند که بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید قرار دهند، در غیر این صورت بازیکنان تیم مورد نظر که در اردوی تیم المپیک شرکت نکنند حتما با جریمه روبرو خواهند شد و کمیته انضباطی درباره آن باشگاه و بازیکن تصمیم خواهد گرفت.

در سال های اخیر هم نمونه هایی از این دست اتفاق افتاده بود که برای بازیکنان یا باشگاه هایی که با تیم امید همکاری نکردند پرونده تشکیل شد و به کمیته انضباطی ارجاع داده شد و آنها از انجام بازی در لیگ برتر محروم شدند. انتظار می رود باشگاهها همکاری و هماهنگی لازم را با تیم های ملی که قرار است از آبروی فوتبال ایران در رقابتهای بین المللی دفاع کنند، داشته باشند.

گفتنی است تیم امید برای حضور در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا ۳۰ مهر راهی شهر دوشنبه خواهد شد و تا ۱۰ آبان ۳ بازی با تیم های نپال - لبنان و تاجیکستان انجام خواهد داد. بازیکنانی که در اردوی تیم امید حاضر می شوند در هفته دوم لیگ برتر قادر به همراهی تیم های باشگاهی خود نیستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج