۱۱۶۲۷۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل

اسکای: شکستن پوسته ایران سخت بود

اسکای اسپورت در گزارشی در خصوص دیدار دو تیم ملی ایران و نیجریه نوشت: شکستن پوسته ایران برای نیجریه سخت بود.

خبرگزاری فارس: اسکای اسپورت پس از تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال ایران مقابل نیجریه در اولین بازی دو تیم در گروه F رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل نوشت:‌ ایران و نیجریه در اولین بازی خود در گروه F رقابت‌های جام‌جهانی به تساوی خسته‌کننده بدون گل رضایت دادند. شکستن پوسته تیم ملی ایران برای نیجریه همیشه سخت بوده است که بیشتر از سایر تیم‌های راه یافته به جام‌جهانی توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد. در پایان مشخص شد که هیچ یک از دو تیم در دیداری مأیوس کننده نتوانستند به گل برسند.

نیجریه در طول ۹۰ دقیقه مسابقه ۷۰ درصد مالکیت توپ را در دست داشت اما تنها یک شانس بیشتر از ایران برای گلزنی داشت. ضربه سر قوچان‌نژاد که به خوبی توسط انیاما مهار شد و ضربه اوگنی اونازی بهترین فرصت‌ها در نیمه اول بودند، در حال که در نیمه دوم شولا آمئوبی توپی را با ضربه سر به بیرون فرستاد.

ویکتور موزز که فصل گذشته به صورت قرضی از چلسی به لیورپول پیوست، در سومین دقیقه مسابقه اولین فرصت را برای تیم ملی نیجریه به دست آورد و شوت ضعیفی به سمت دروازه علیرضا حقیقی بی‌تجربه داشت.

به نظر می‌رسید زمانی که خط حمله نیجریه به ایران فشار می‌آورد، حقیقی در درون دروازه احساس راحتی نمی‌کرد و خوش‌شانس بود که در دقیقه ۷ دروازه‌اش از روی ضربه کرنر باز نشد.

احمد موسی تلاش کرد تا از روی ضربه ایستگاهی دروازه حقیقی را باز کند اما ناتوانی نیجریه در زدن ضربات آخر اعتماد به نفس را به ایرانی‌ها تزریق کرد.

شانس اصلی ایران در دقیقه ۳۳ رقم خورد، زمانی که قوچان نژاد روی توپ ارسالی دژاگه از روی نقطه کرنر توانست با ضربه سر فوق‌العاده انیاما را به واکنش وا دارد.

اعتماد به نفس ایران در ابتدای نیمه دوم همچنان در حال افزایش بود زمانی که قوچان‌نژاد یک شوت از راه دور را به نام خود ثبت کرد. با این حال به نظر نمی‌رسد که هیچ یک از دو تیم توانایی رقابت با آرژانتین و بوسنی را در گروه F داشته باشند.

ایران روز شنبه در بلوهوریزنته مقابل آرژانتین به میدان خواهد رفت و نیجریه نیز در دومین بازی خود در کوئیابا به مصاف بوسنی می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج