جاباما
۱۱۶۲۹۷۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

بازگشت قهرمان مغموم به لیگ برتر

آخرین مسابقه از هفته اول لیگ بیست‌ویکم فوتبال ایران از ساعت ۱۸ فردا در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان بین پرسپولیس و فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

دنياي اقتصاد: آخرین مسابقه از هفته اول لیگ بیست‌ویکم فوتبال ایران از ساعت ۱۸ فردا در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان بین پرسپولیس و فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

بازگشت قهرمان مغموم

سرخ‌پوشان اهوازی و تهرانی قاعدتا باید پیش از شروع فصل جدید در چارچوب مسابقه سوپرجام با یکدیگر ملاقات می‌کردند؛ چرا که پرسپولیس قهرمان لیگ شد‌ و فولاد هم جام حذفی را به کف آورد. با این حال سازمان لیگ از بیم مصدومیت ملی‌پوشان، این بازی را به زمان دیگری موکول کرد. موضوع وقتی جالب‌تر شد که قرعه‌کشی لیگ ۲۱، سریع‌ترین زمان ممکن یعنی همان هفته اول را برای تقابل پرسپولیس و فولاد رقم زد. به این ترتیب روز جمعه در فولاد آره‌نا، یک سوپرجام غیررسمی برگزار خواهد شد.

میزبانی که متحول شده

فولاد فصل گذشته با سرمربیگری جواد نکونام در لیگ برتر به مقامی بهتر از ششمی دست نیافت، اما با پیروزی در ضربات پنالتی در فینال جام حذفی برابر استقلال، قهرمانی در این مسابقات و نیز سهمیه حضور مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. با این حال در آغاز فصل جدید جواد نکونام جای خودش را به عبدالله ویسی داد. باشگاه فولاد در بخش‌ مدیریتی هم تغییراتی داشت و حمیدرضا گرشاسبی جانشین سعید آذری شد. به علاوه آنها تعداد زیادی بازیکن از دست دادند که برخی از این نفرات برای تیم خوزستانی کلیدی بودند. محسن فروزان راهی گل‌گهر سیرجان شد، فرشاد احمدزاده به سپاهان پیوست، زبیر نیک‌نفس و عارف آقاسی هم سر از استقلال تهران در آوردند. این تغییرات قاعدتا باید از قدرت فولاد کاسته باشد، اما باید صبر کرد و شرایط این تیم را در زمین مسابقه دید.

صاحب غمگین گلات

در نقطه مقابل اما، فاتح بی‌چون و چرای این سالیان فوتبال ایران در حالی وارد لیگ بیست‌ویکم می‌شود که اوضاع و احوال این تیم هنوز تحت تاثیر شکست سنگین در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. پرسپولیس ابتدای هفته ضمن ارائه یک نمایش ناامیدکننده برابر الهلال تن به شکست ۳برصفر داد و حالا در انتهای هفته به دنبال بازگرداندن لبخند به صورت هواداران است. پرسپولیس در ریاض پی برد که تیمی بی‌عیب و نقص نیست و ریزش‌های فراوان این سال‌ها، بالاخره کار خودش را کرده است. همچنین یحیی گل‌محمدی هم در یک بازی مهم دیگر به اصطلاح «هنگ» کرد تا منتقدانش فرصت پیدا کنند و بگویند او مرد روزهای بزرگ نیست. به هر حال طبیعی است که بعد از چنین باختی انتقاد صورت بگیرد. تنها راه گریز از این شرایط و بازگشت به آرامش هم تنها و تنها کسب پیروزی است. صاحب غمگین گلات، از امروز قصد دارد پروژه «دبل هت‌تریک» یا کسب ششمین پیروزی پیاپی را آغاز کند. انتظار می‌رود یحیی امروز تغییراتی در ترکیب تیمش داشته باشد.

چهره ویژه

این مسابقه اما یک چهره ویژه هم دارد. خواکین آلبرتو، مربی اسپانیایی که در دوران حضور گابریل کالدرون در پرسپولیس با او همکاری می‌کرد، در این فصل دستیار ویسی است و شاید شناخت او از سرخ‌پوشان به کار تیم اهوازی بیاید. بامزه است که خواکین هنوز در زمره طلبکاران پرسپولیس به شمار می‌آید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی الوردیان

      ایشاله با اولی برد باخت برابر عربستان لبخند بر لب هوادران میشی ووراموشی میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیگر بابا جون نیست خداحافظ قهرمانیهای پوشالی واهدایی بابا خداحافظ اسنپ شعار ازاین به بعد بابا کجایی چرا نمی ایی ما بی تو هیچم ما بی تو پوچیم

    • بدون نام

      قهرمان پوشالی بدون بابا مسعود به تنظیمات کارخونه برگشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج