۱۱۶۳۱۰۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

خرید و فروش شیشه با عنوان قرص‌های لاغری

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا نسبت به تهیه قرص‌های لاغری از عطاری‌ها هشدار داد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا نسبت به تهیه قرص‌های لاغری از عطاری‌ها هشدار داد.

سردار مجید کریمی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در پاسخ به اینکه آیا ماده مخدر جدیدی وارد کشور شده است یا خیر؟ اظهار کرد: طی سال‌های اخیر ماده مخدر جدیدی وارد کشور نشده است.

وی در واکنش به اینکه کدام یک از مخدرها یا روانگردان‌ها خطرناک‌تر از دیگر هستند، گفت: همه مواد مخدر و روانگردان‌ها خطرناک هستند و تاثیرات مخربی را برروی افکار و جسم مصرف کنندگان می‌گذارد، اما ماده روان گردان شیشه و گل بیشترین آسیب پذیری را دارد که هم به لحاظ جسمی و هم از نظر روحی و روان بر روی مصرف کنندگان تاثیر سوء دارد.

سردار کریمی با بیان اینکه اغلب گزارش‌هایی مبین بر خرید و فروش موادمخدر در قالب داروها به دست ما می‌رسد، تصریح کرد: به عنوان مثال در گذشته پرونده‌ای تشکیل و مورد بررسی قرار گرفت که افرادی در قالب فروش قرص لاغری اقدام به عرضه ماده روانگردان شیشه می‌کنند.

وی افزود: پس از بررسی این پرونده مشخص شد که افرادی مواد روانگردان شیشه را در قالب قرص‌های لاغری بسته بندی کرده و با عنوان قرص‌های لاغری اقدام به توزیع آن بین جوانان و مصرف کنندگان می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با تاکید بر اینکه هموطنان قرص‌های لاغری را فقط با تجویز پزشک و از مراکز معتبر تهیه کنند، بیان کرد: بخشی از این اقدامات به واسطه بازاریابی در فضای مجازی در حال تبلیغات هستند، لذا خرید اینترنتی خوب است، اما به این شرط که مراقب باشیم تا در دام مجرمان نیفتیم.

وی با بیان اینکه داروهایی که در حال عرضه در بازار هستند، دارای تایید یه وزارت بهداشت و درمان هستند، گفت: برخی از داروها وجود دارند که بر روی آن‌ها برچسب وزارت بهداشت حک شده، اما هموطنان باید نسبت به جعلی بودن یا با اصالت بودن این داروها توجه کنند.

سردار کریمی ادامه داد: داروهایی که توسط وزارت بهداشت و درمان یا سازمان غذا و دارو تایید می‌شوند، دارای هولوگرام و برچسب خاص هستند؛ لذا هرگونه دارو باید با تجویز پزشک و از داروخانه‌ها یا اماکن رسمی دارای مجوز کسب تهیه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج