۱۱۶۳۴۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پوگبا: از محمدعلی کِلی یاد گرفتم که خودم باشم

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ می‌گوید که از قهرمان فقید بوکس آمریکا که مسلمان بود، الهام گرفته است.

خبرگزاری تسنیم: پل پوگبا در اظهارنظری تازه فاش کرد محمدعلی کِلی قهرمان پیشین و مسلمان بوکس سنگین‌وزن جهان، قهرمان دوران کودکی او بوده و از او چیزهای زیادی یاد گرفته است. قهرمان آمریکایی که در دوران حرفه‌ای‌اش در ۶۱ مبارزه بوکس آمار ۵۶ برد (۳۷ ناک‌اوت حریف) و پنج شکست را تجربه کرد، در سال ۲۰۱۶ در سن ۷۴ سالکی درگذشت.

هافبک فرانسوی منچستریونایتد در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» با اشاره به فعالیت‌های مدنی محمدعلی در زمینه حقوق آفریقایی-آمریکایی‌ها و جنبش عدالت‌طلبی سیاه‌پوستان گفت: محمدعلی کسی بود که به نظر من به نوعی زندگی‌هایی را نجات داد. قهرمان کسی است که زندگی‌هایی را نجات می‌دهد، به مردم کمک می‌کند و فکر می‌کنم این کاری است که او انجام داد.

وی افزود: کِلی افراد زیادی را نجات داد، نه‌تنها کسانی را از دل آتش بیرون کشید، بلکه پیام خوبی هم داد، او به دنیا کمک کرد، حقیقت را زمانی گفت که گفتن حقیقت دشوار بود، زمانی که گفتن حقیقت برای مردم سیاهپوست دشوار بود. او از جانب جامعه سیاهپوستان صحبت می‌کرد و کمک زیادی به ما کرد تا آزادی امروزمان را داشته باشیم.

پوگبا صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: مایلم بگویم که از محمدعلی چیزهای یاد گرفتم، اینکه چه اعتماد به نفسی داشت و اینکه خودش بود. این چیزی است که از او یاد گرفتم و نمی‌توانم تغییرش دهم. من لبخند زدن، خندیدن، شوخی کردن و رقصیدن را دوست دارم. من این هستم و تنها دوست دارم خودم باشم.

هافبک مسلمان تیم ملی فرانسه در پایان خاطرنشان کرد: همچنین محمدعلی به دین اسلام روی آورد و من هم به مانند او دینم را تغییر دادم، برای همین برایم جالب بود که چیزهایی از داستان زندگی او یاد بگیرم. هر کسی تاریخچه مختص به خودش را دارد، بنابراین برایم جالب بود که داستان زندگی کِلی را بدانم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج