جاباما
۱۱۶۳۵۰۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رافت: یکی به داد پرسپولیس برسد

مهاجم اسبق تیم پرسپولیس گفت: پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد بخش عمده‌ای از مشکلات روحی ناشی از شکست مقابل الهلال را از بین برد و امیدوارمان کرد تا به انتظار ششمین قهرمانی متوالی‌اش بنشینیم.

خبرورزشی: دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در زمین باشگاه خوزستانی با برد ۳ بر ۱ مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید. پایان رأفت در گفتگو با خبرورزشی، درباره برد تیم پرسپولیس مقابل فولاد و بازی سرد دو تیم در نیمه اول همچنین نتایج تیم‌های مدعی در هفته اول مسابقات لیگ برتر بیست و یکم حرف زد.

مصاف فولاد و پرسپولیس را چطور ارزیابی کردید؟

این مسابقه اول هر دو تیم در لیگ محسوب می‌شد. پرسپولیس پس از باخت به الهلال تا حد زیادی با ترس و نگرانی وارد میدان شد اما رفته‌رفته بازیکنانش بهتر شدند و توانستند بازی را در دست بگیرند. البته تعویض‌های گل محمدی هم به موقع و درست بود و پرسپولیس جان گرفت. این سه امتیاز در ابتدای راه، آن هم بیرون از خانه خیلی مهم بود که شکر خدا پرسپولیس موفق شد آن را به دست بیاورد.

حریف پرسپولیس را چطور دیدید؟

فولاد هم تیم بسیار باکیفیتی نشان داد. مشخص شد با این که تعدادی از نفراتشان را از دست دادند ولی ساختار تیمی‌شان تغییری نکرده و مطمئناً در ادامه بهتر از این هم خواهد شد.

چرا بازی در نیمه اول بیش از حد کسل کننده و سرد بود؟

این به خاطر همان استرس و شوک ناشی از نتیجه بد پرسپولیس مقابل الهلال بود که فکر می‌کنم روی بازی فولاد هم اثر گذاشته بود. اما دیدیم که در ادامه و در نیمه دوم هر دو تیم از این حالت خارج شدند. یعنی با خروج پرسپولیس از آن شرایط وضعیت بازی تغییر کرد و نشان داد در ۴۵ دقیقه هم می‌تواند کارش را انجام بدهد.

پرسپولیس در حد مدافع عنوان قهرمانی ظاهر شد؟

پرسپولیس شایسته قهرمانی است و قطعاً شرایطش بهتر از این هم خواهد شد اما مقداری زمان لازم است. در حال حاضر بچه‌های تیم مشکلات مالی دارند و این به خاطر شرایط نامشخص مدیریتی در باشگاه است تا در فرصت کم باقیمانده پرسپولیس بتواند بازیکن خارجی بگیرد. الان دیگر در داخل بازیکنی که به درد پرسپولیس می‌خورد نیست اما بازیکن خارجی خوب و با کیفیت می‌توان پیدا کرد. پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل گذشته، نماینده ایران در آسیاست و باید این تیم را تقویت کرد. باید کمک کرد تا پرسپولیس نماینده شایسته ایران در آسیا باشد.

شرایط خط حمله پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد را چطور ارزیابی کردید؟

عیسی آل کثیر در این بازی عالی بود و وقتی که وارد بازی شد سریع این را ثابت کرد. البته مهدی‌ عبدی هم خوب بود و در ادامه صد در صد به تیم کمک خواهد کرد. او بازیکنی آینده دار است. حامد پاکدل نشان داد یک فوتبالیست فرصت‌طلب است. رضا اسدی هم که گل زد و نشان داد مثل قبل که می‌دانستیم روی ضربات ایستگاهی به خوبی اضافه می‌شود و می‌داند به موقع و کجا ضربه خودش را به حریف وارد کند.

نظرتان درباره نتایج تیم‌ها در هفته اول چیست؟ مشخص شد که چه تیم‌هایی مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند؟

البته هنوز هفته اول است و راه زیادی تا پایان باقی مانده اما امیدوارم پرسپولیس بتواند ششمین قهرمانی متوالی خودش را به دست بیاورد. فقط امیدوارم یک نفر به داد پرسپولیس برسد. یحیی هم بعد بازی مشکلاتش را بیان کرد. مسئولان هر چه سریعتر یک هیئت مدیره قوی برای پرسپولیس انتخاب کنند تا مشکلاتش برطرف شود.

کدام تیم‌ها را رقبای اصلی پرسپولیس دیدید؟

سپاهان در هفته اول نشان داد که تیم خوبی تشکیل داده و یکی از مدعیان کسب قهرمانی است. آنها فصل را خوب شروع کردند و فکر می‌کنم جدال اصلی برای قهرمانی بین سپاهان و پرسپولیس باشد. البته استقلال هم مدیریتش را عوض کرده و بازیکنانی را هم گرفته است و آنها را هم می‌توان جزو مدعیان دید. گل گهر هم که دیدیم چطور تراکتور را شکست داد و نشان داد برای سهمیه می‌جنگند. البته گل گهر امکانات و زیرساخت خیلی خوبی دارد و در کل فکر می‌کنم این فصل مسابقات را تا حد زیادی متفاوت از فصل پیش خواهیم دید. فصل قبل تیم‌ها کیفیت چندانی نداشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج