۱۱۶۳۷۲۹
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

باشگاه استقلال: مشکل تبلیغات محیطی حل شد!

نشست مشترک مدیران باشگاه استقلال و مسئولین سازمان لیگ با حضور معاون وزیر و ورزش جوانان پیرامون تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی برگزار و مقرر شد این موضوع با مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ حل و فصل شود.

خبرآنلاین: نشست مشترک مدیران باشگاه استقلال و مسئولین سازمان لیگ با حضور معاون وزیر و ورزش جوانان پیرامون تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی برگزار و مقرر شد این موضوع با مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ حل و فصل شود.

با اعلام سایت رسمی باشگاه استقلال، معاون حقوقی این باشگاه با قدردانی از حمایت وزارت ورزش و جوانان، هواداران عزیز باشگاه استقلال، اهالی فوتبال و رسانه‌های گروهی از نتایج مثبت این جلسه و آغاز روند حل شدن موضوع تبلیغات محیطی این باشگاه در تعامل با سازمان لیگ طی روزهای آینده سخن گفت.

فرشید سمیعی با بیان این موضوع اظهار داشت: با حمایت وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقای دکتر سجادی و به پیشنهاد ایشان نشستی با حضور آقای دکتر علی‌نژاد معاون محترم وزارت، دکتر آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، جناب آقای بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ و حجت الاسلام علیپور به میزبانی آقای مددی در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت.

معاون حقوقی باشگاه استقلال اضافه کرد: آقای دکتر سجادی؛ معاون محترم وزارت را برای بررسی و حل و فصل موضوع معرفی کردند و با ورود آقای دکتر علی‌نژاد مقرر شد پس از تصویب هیات رییسه محترم سازمان لیگ بر مبنای خواسته باشگاه استقلال و صدور مصوبه، باشگاه بتواند طی روزهای آینده از امتیاز تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی با همکاری کارگزار استفاده کند.

سمیعی درباره جزییات جلسه هم این گونه توضیح داد: پس از طرح دلایل و دیدگاه‌های حاضرین، طرفین پذیرفتند که اجرای کامل قرارداد منعقده استقلال،

می‌تواند برای سازمان لیگ و استقلال از منظر درآمدی در حالت برد- برد باشد. به پیشنهاد معاون محترم وزارت ورزش مقرر گردید پس از صدور و اخذ مصوبه هیات رییسه توسط جناب آقای بهاروند و با اعتمادسازی در خصوص پرداخت حقوق سازمان لیگ، مجوز تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ برای باشگاه استقلال صادر شود. جا دارد هم از رویکرد سازنده دکتر علی‌نژاد و هم از نگاه مثبت و حمایت آقای بهاروند ریاست سازمان لیگ که در این نشست به دنبال حل موضوع و رسیدن به نتیجه مطلوب بودند، قدردانی کنیم.

سمیعی در پایان گفت: تحقق اهداف مورد نظر باشگاه استقلال و گام برداشتن در مسیر ایجاد ساختار حرفه‌ای برای این باشگاه بدون حمایت هواداران عزیز و همیشه همراه این باشگاه محقق نمی‌شود و شایسته است از اعضای خانواده میلیونی استقلال و همچنین رسانه‌های گروهی، باشگاه‌ها و کارشناسانی که در این مسیر از این خواسته حمایت کردند، قدردانی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ماشالا سردار

    • بالاخره بابامسعود رفت تا استقلال جون بگیره

    • بابا مسعود رفت لنگ بدبخت شد

    • دوران پسا بابامسعود شروع شد

    • زنده باد اس اس

    • بدون نام

      این یعنی چه مثلا خوب اگه اینجوری اس پس این دولت هم طرفدار شماس اگه قرار بر بی عدالتی باشه این دوتیم زیر نظر دولت هستن

    • احسان

      داره معلوم میشه چه تیمی حکومتیه .قهرمان ۵ساله ایران رادارندنابودمیکنندبخاطرکیسه سوگلی شایدجامی بگیره

    • jalil. salari

      ۵سال لای پر قو نگه شون داشتن 5سال همه تیمها را نردبون کردن تا لنگ بره بالا شاید تو آسیا جامی بگیره دیدن لنگ حقیرتر از این حرفاست مال جام گرفتن تو آسیا نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج