۱۱۶۳۸۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رهایی یک تبعه افغان از چوبه دار

تلاش تیم اخذ رضایت شاکی زندان گرگان و گذشت اولیای دم، باعث نجات یک تبعه افغان محکوم به قصاص نفس از چوبه دار شد.

خبرگزاری ایرنا: تلاش تیم اخذ رضایت شاکی زندان گرگان و گذشت اولیای دم، باعث نجات یک تبعه افغان محکوم به قصاص نفس از چوبه دار شد.

مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گلستان روز سه شنبه اظهار کرد: این دومین تبعه افغان محکوم به اعدام است که در سال جاری با بخشش اولیای دم، از قصاص نجات پیدا می کند.

ˈمحمود امینیˈ با بیان اینکه از عید فطر سال ۹۲ تاکنون در مجموع ۱۶زندانی محکوم به اعدام با عفو شاکیان و تلاش تیم اخذ رضایت زندان گرگان، از مرگ رها شده اند، افزود: زندانی ˈع-اˈ تبعه افغانستان، بیست و دو ساله، چند سال قبل در یک درگیری فردی را به قتل رسانده و به اعدام با چوبه دار محکوم شده بود که امروز با بخشش اولیای دم، زندگی دوباره یافت.

وی در ادامه اضافه کرد: با تدابیر اتخاذ شده درسال ۹۲، تیم اخذ رضایت شاکی زندان گرگان، به منظور تلاش برای کسب رضایت اولیای دم در خصوص زندانیانی که در طول مدت حبس و بازپروی از اعمال ناهنجار خود نادم و پشیمان شده و مسیر درست زندگی را انتخاب نموده اند، شروع به کار کرد.

امینی افزود: در کسب رضایت شاکیان ائمه جمعه، معتمدین و ریش سفیدان نیز تلاش دارند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش مجموعه زندان های استان برای اصلاح و تربیت زندانیان و اقدامات گوناگون قرآنی، فرهنگی و تربیتی، گفت: این فعالیت ها در راستای تحقق مهمترین هدف سازمانی، یعنی احیای انسان های آسیب دیده است.

مدیر زندان گرگان نیز گفت: با توجه به برنامه ریزی به عمل آمده، تیم اخذ رضایت زندان گرگان، با تماس و مراجعه به شاکی و با بزرگواری اولیای دم برای صلح و سازش در پرونده ها و اخذ رضایت کامل آنان، تلاش می کند.

ˈحمیدرضا پوریانیˈ افزود: اسلام دین برادری و اخوت است و با عنایت نظام مقدس جمهوری اسلامی، این دومین مورد رضایت اولیای دم بوده که از سوی مسوولین زندان های استان برای یک تبعه کشور افغانستان که محکوم به اعدام شده است، اخذ می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج