۱۱۶۴۳۶۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اصلاح نظام پرداختی بیمه سلامت

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از اصلاح نظام پرداختی بیمه سلامت خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: «محمدمهدی ناصحی»، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در نشست هفته بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت مطالبات بخش خصوصی را تا پایان مرداد پرداخت کرده است.

او افزود: بیش از ۴۲ میلیون نفر از جمعیت کشور در صندوق بیمه سلامت تحت پوشش قرار ارند، کارکنان دولتی، خانواده معظم شهدا، عشایر، طیف وسیعی از افرادی که نیاز به بیمه دارند، اتباع خارجی، معتادان و زندانیان و خانواده های آنان و قشر عظیمی که شاید کسی نشناسد، سازمان بیمه سلامت تحت پوشش خود دارد.

اصلاح نظام پرداختی بیمه سلامت

ناصحی گفت: بیمه سلامت با پنج صندوقی که دارد این خدمات را ارائه میدهد. حداقل در دو سال گذشته یکی از کارهای مهم ما، نسخه نویسی الکترونیکی است و آن را با تمام مشکلات در حد زیادی پیشرفت دادیم. در برخی استان ها در حد نزدیک به صد درصد پوشش بیمه در بخش خصوصی و دولتی داریم و همکاری جامعه پزشکی و صبوری مردم بسیار ارزشمند بوده است.

او با اشاره به اینکه استان یزد یکی از استان هایی است که از نظر پوشش نسخه الکترونیک در وضعیت خوبی است، گفت: در پوشش جمعیتی خدمات نسبتا خوب هستیم و خدمات روز به روز بهتر میشود. افتخار داریم که اوتیسم را تحت پوشش بردیم. توانبخشی را مجوز گرفتیم که در پنج دانشگاه علوم پزشکی به صورت پایلوت اجرا کنیم. در حوزه بیماری های صعب العلاج اقدامات زیادی کردیم. بیمه سلامت برای بیماری های صعب علاج و خاص توانایی این را دارد که صد درصد هزینه ها را پرداخت کند. کارهای خوبی انجام شده که اگر قوام پیدا کند، امیدواریم این دسته از بیمه شدگان را بتوانیم تامین کنیم.

ناصحی گفت: امروز پرداخت مرداد ماه بخش خصوصی و در بخش دولتی پرداخت تیرماه تمام شده و برای هر دانشگاهی که اسناد آورده است، پرداخت کردیم و هشتاد درصد بیمه روستایی را نیز همزمان با حقوق همکاران پرداخت میکنیم.

او افزود: نظام پرداختی را اصلاح کردیم که کسانی که خدمت میگیرند دلگرم باشند. انشالله در سال آینده خدمات راهبردی و ساماندهی نظامی پرداخت را در بیمارستان ها داشته باشیم.

ناصحی گفت: در سطح ملی شعار رییس جمهور محترم این بوده که هزینه های مردم را ۵۰ درصد کاهش دهیم، راهی جز این وجود ندارد که باری را در حوزه سلامت از دوش مردم برداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج