جاباما
۱۱۶۴۸۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کارشناسی داوری پرسپولیس و نساجی

یک کارشناس داوری می‌گوید گل پرسپولیس در دقیقه ۱۲ به اشتباه از سوی داوران آفساید اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا: یک کارشناس داوری می‌گوید گل پرسپولیس در دقیقه ۱۲ به اشتباه از سوی داوران آفساید اعلام شد.

جعفر خوشرو کارشناس داوری درباره عملکرد امیر عرب براقی داور دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی که با برتری دو بر یک شاگردان یحیی گل محمدی در خانه تمام شد، گفت: متاسفانه امیر عرب براقی امروز زیاد سوت زد. داور نباید این همه سوت بزند. این همه صدای سوت و یکنواخت بودن سوت، روی بازیکن تاثیر منفی می گذارد. عرب براقی دخالت زیادی در بازی دارد. وقتی کمک داور پرچم خود را بالا برده، دیگر نیازی به زدن سوت نیست. من در گذشته قضاوت او را دیده بودم اما او امروز یک مقدار هیجانی سوت زد و طمانینه لازم را از ایشان ندیدم.

او درباره تصمیمات داور درباره دو صحنه بحث برانگیز بازی از جمله گل آفساید پرسپولیس و زمین خوردن بازیکن نساجی مقابل محوطه جریمه گفت: گل پرسپولیس سالم بود و داور نباید آفساید می‌گرفت. روی بازیکن نساجی هم بیرون از محوطه جریمه خطا شد که متاسفانه داور این صحنه را خطا هم اعلام نکرد.

این کارشناس داوری درباره گل‌های به ثمر رسیده در این دیدار نیز اظهار کرد: گل ها به درستی زده شد و فقط یک گل سالم پرسپولیس آفساید اعلام شد.

خوشرو درباره داور این دیدار و کارت زردهای او در واکنش به اعتراض کادرفنی و بازیکنان گفت: عرب براقی باید بداند برای کنترل کردن بازی، باید در مواقعی از کارت‌های خود استفاده کند و گاهی هم آوانتاژ ندهد. وقتی برخوردی را خطا تشخیص نمی‌دهید، طبیعی است که بازیکن و کادرفنی اعتراض کند. داور می تواند برای کنترل کردن این مسائل از کارت زرد استفاده کند اما عرب براقی از کارت زرد به عنوان اسحله خود استفاده کرد. داور باید تشخیص درست بدهد و اگر بازیکن بی ادبی کرد و قوانین را زیر پا گذاشت، داور می‌تواند اخطار بدهد. اخطارهایی که داور به ترابی، نیمکت نساجی و نیمکت پرسپولیس داد باعث از دست رفتن احترام لازم می‌شود.

این کارشناس داوری همچنین یادآور شد: در دقیقه ۹۴ بازیکنان دو تیم سر به سر شدند. داور باید بلافاصله بازی را قطع کند اما او بازی را ادامه داد. داور نباید بازی را ادامه می‌داد و باید به این مسئله رسیدگی می‌کرد. به طور کلی عرب براقی هیجان زده بود و از کارت‌هایش به عنوان اسحله استفاده کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج