جاباما
۱۱۶۵۰۱۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بیرانوند: تا آخر این راه را می‌روم

علیرضا بیرانوند می‌گوید که برای حضور فیکس در درون دروازه قید قرارداد حضور ۸۰۰ هزار یورویی با آنتورپ را زده است.

ورزش سه: علیرضا بیرانوند هفته گذشته در جریان بازی مقابل «بلننسس» موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد تا در آستانه یک فیفادی دیگر، آمادگی اش با پیراهن بوآویشتای پرتغال را به رخ بکشد.

این کلین شیت در حالی رقم خورد که باشگاه‌های پرتغالی گرفتار بحران مالی ویژه و سراسری شده‌اند و این موضوع باتوجه به حضور چند بازیکن ایرانی در این لیگ، جالب و البته سوال برانگیز است؛ بیرانوند در پاسخ به سوالی درباره این ماجرا به خبرورزشی می‌گوید: «فقط من نیستم و تقریبا می‌شود گفت همه بچه‌ها چنین شرایطی دارند ولی مشکلی نیست حل می‌شود. من بیشتر نگران بازی کردن و شرایط فنی خودم هستم و فکرم را درگیر این مسائل نمی‌کنم.»

سوال بعدی از گلر شماره یک تیم ملی، درباره انتقال به بوآویشتاست: آیا پشیمانی و آیا احتمال بازگشت به ایران وجود دارد؟ «من بهترین تصمیم را گرفتم. همین مسائل یک بازیکن را برای لیگ‌های بزرگ تر آماده می‌کند. من می‌توانستم با انتقال خودم به بواویشتا مخالفت کنم یا اینکه تصمیم دیگری بگیرم... من یک راهی را نمی‌روم یا اینکه اگر بروم تا آخر می‌روم. عادت ندارم کاری را نصفه و نیمه انجام دهم و به بالاترین اهداف فکر می‌کنم.»

بیرانوند با اعلام اینکه از انتقال به آنتورپ و بازی در لیگ بلژیک پشیمان نیست، می‌گوید: «در اروپا شرایط خیلی متفاوت است و باید سخت تمرین کرد و جنگید. این شرایط برای بازیکنان آسیایی سخت تر است و بازی کردن و بودن در اروپا هم یک امتیاز است.تیم‌های بزرگ در لیگ‌های معتبر نگاه می‌کنند ببینند یک بازیکن در کدام قاره یا کشور بازی می‌کند. من بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این موضوع را به خوبی احساس کردم. ترانسفر بازیکنان آسیایی به لیگ‌های معتبر خیلی خیلی سخت است. به همین خاطر هم تصمیم گرفتم قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در اروپا بازی کنم تا شانس خودم را برای حضور در لیگ‌های معتبر افزایش دهم.»

علیرضا بیرانوند درباره وضعیت مارکت ایرانیها در اروپا نیز توضیح جالبی دارد: «بحث فروش پیراهن یا اسپانسرها و ... وسط است اما معمولا ترجیح می‌دهند به جای قاره آسیا از آفریقا یا آمریکای جنوبی بازیکن بخرند.»

برای بسیاری از طرفداران فوتبال سوالهایی درباره رقم دستمزد گلر اول تیم ملی مطرح است: «در آنتورپ ۸۰۰ هزار یورو اما الان نصف این مبلغ را قرار است بگیرم. اینجا آمدم تا در شرایط بازی باشم و بتوانم در تیم ملی هم فیکس بازی کنم.»

پایان مصاحبه با سوالی درباره پیش بینی از آینده همراه است: «فعلا که اوضاع بد نیست و امیدوارم همین وضعیت ادامه داشته باشد. در ادامه راه تلاش می‌کنم فیکس باشم و بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ به یک تیم خوب در لیگی معتبر ترانسفر شوم. البته الان تمام فکر و ذهنم کمک به تیم بواویشتا و تیم ملی ایران است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس

      تو رو خدا برگرد پرسپولیس.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج