۱۱۶۶۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شمس: مشکلم با فدراسیون حل‌ نخواهد شد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران که برای فعالیت در لیگ‌های فوتسال ایران ممنوع الفعالیت است، گفت: مشکل من با فدراسیون فوتبال حل نشدنی است ولی امیدوارم فدراسیون ممنوع الفعالیت بودنم را به صورت کتبی به من و باشگاه دبیری تبریز اعلام کند.

خبرگزاری مهر: حسین شمس در گفتگویی درباره نامه نگاری باشگاه دبیری تبریز با کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برای حل مشکل ممنوع الفعالیت بودنش، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: باشگاه دبیری از کمیته فوتسال درخواست کرده بود تا وضعیت بنده را مشخص کند. البته این کمیته هم اعلام کرد باید کمیته اخلاق پیگیر ممنوع الفعالیت بودنم باشد. با این حال فکر می‌کنم مشکل من با فدراسیون فوتبال حل نشدنی باشد.

وی با کنایه به مسئولان فدراسیون، تاکید کرد: فدراسیون فوتبال ما را شایسته مربیگری در فوتسال ایران نمی‌داند. همان بهتر که من در بخش‌های دیگر و با عناوین دیگر در فوتسال کار کنم. من حتی این مساله را از طریق وزارت ورزش هم پیگیری کردم که حراست این وزارتخانه اعلام کرد بنده مشکلی ندارم. ظاهرا مسائلی در فدراسیون هست که به مصاحبه‌های چند سال پیشم بر می‌گردد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: بعد از آنکه جدایی وحید شمسایی از تیم دبیری قطعی شد، مسئولان باشگاه با من مذاکره کردند. خودم پیشنهاد دادم برای اینکه مشکلی در طول فصل برای باشگاه دبیری پیش نیاید، آنها از فدراسیون فوتبال استعلام بگیرند تا وضعیتم مشخص شود. این اتفاق سال گذشته هم برای من و زمانی که قصد داشتم سرمربی تیم ماهان تندیس قم شوم، افتاده بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: منتظرم تا فدراسیون فوتبال به صورت کتبی علت ممنوع الفعالیت کردنم را توضیح بدهد. چهار سال است به من حکم شفاهی می‌دهند ولی امیدوارم امسال به صورت کتبی این مساله را عنوان کنند. در اینصورت قطعا پیگیری‌های قضایی را انجام می‌دهم.

وحید شمسایی بعد از جدایی‌اش از دبیری اعلام کرده بود "اختاپوس‌ها حالا می‌توانند به تیم دبیری بروند". خیلی‌ها این جمله را به حسین شمس و تلاشش برای حضور در تیم دبیری منتسب کردند. شمس در این خصوص گفت: این را باید از خود وحید بپرسید ولی باید بگویم که دبیری، تیم خودم است! من این تیم را درست کردم و حتی برنامه ریزی‌اش را برای قهرمانی در آسیا انجام دادم. خودم وحید شمسایی را به دبیری آوردم.

وی یادآور شد: من الان عضو هیات مدیره باشگاه دبیری هستم و اتفاقا ارتباط خوبی هم با شمسایی دارم. بعید می‌دانم منظور شمسایی از آن حرف، من بوده باشم. من و وحید آنقدر به هم نزدیک هستیم که اگر چیزی هست به خودم بگوید!

سرمربی پیشین تیم ملی در پایان از احتمال انتخاب یک مربی کُروات برای تیم دبیری در فصل آینده خبر داد و گفت: ما برای تیم فوتسال دبیری چند مربی خارجی مد نظر داشتیم که مذاکراتمان با یک گزینه کروات جدی است. این مربی یکی از چند مدرس برجسته فیفا است و به کار تیم دبری می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج