۱۱۶۷۶۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حذف مدافع عنوان قهرمانی از جام بیستم

تیم‌های شیلی و هلند اولین صعود کننده‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات نام گرفتند.

خبرگزاری تسنیم: در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و از گروه B تیم‌های ملی اسپانیا و شیلی به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم شیلی بود که موفق شد قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها را ۲ بر صفر از پیش رو بردارد و ماتادورها را حذف کند.

نیمه اول:
شیلیایی‌ها که در مسابقه اول خود برابر استرالیا با نتیجه ۳ بر یک پیروز شده بودند از ابتدای این دیدار کار را هجومی آغاز کردند و در دقیقه یک توانستند به گل برسند اما مدافعان اسپانیا توپ را راهی کرنر کردند.

شیلی می‌توانست روی ضربه کرنر هم دروازه ماتادورها را باز کند اما این اتفاق رخ نداد. این ۲ اتفاق جدی‌ترین صحنه‌های بازی بود که در دقیقه اول رخ داد، هر چند در ادامه نیز ۲ تیم شانس‌هایی برای گلزنی داشتند.

در دقیقه ۲۰ این بازی، اسپانیایی‌ها که برای جبران نتیجه بازی اول خود و شکست ۵ بر یک برابر هلند سراپا حمله بودند تا دروازه شیلی را باز کنند در دفاع شکننده نشان دادند تا وارگاس از آشفتگی دفاع اسپانیا و کاسیاس استفاده کند و اولین گل این مسابقه را وارد دروازه ماتادورها کند.

بازیکنان اسپانیا در ادامه برای جبران گل خورده خود توانی نداشتند و انگیزه‌ای از خود نشان ندادند. بی‌انگیزگی بازیکنان اسپانیا یا عدم توانایی آنها به شیلیایی‌ها انگیزه داد و آنها در دقیقه ۴۳ بازی از روی یک ضربه ایستگاهی موقعیت مناسبی برای گلزنی پیدا کردند. سانچز این ضربه ایستگاهی را به سمت دروازه اسپانیا شلیک کرد و در ادامه کاسیاس با دفع این توپ موقعیت مناسبی را برای آرانگوئیز ایجاد کرد تا این بازیکن با یک شوت بیرون پا دومین گل بازی را برای شیلی به ثمر برساند.

نیمه دوم:
شاگردان ویسنته دل‌بوسکه، قهرمان جام جهانی قبلی و یورو ۲۰۱۲ در نیمه دوم کار سختی پیش رو داشتند. اسپانیایی‌ها در نیمه دوم بازی را با ۲ گل خورده آغاز کردند و این کار را برای جبران سخت می‌کرد. از سوی دیگر شیلیایی‌ها با پیروزی ۲ بر صفر در نیمه اول با روحیه و جنگندگی بیشتری کار را دنبال می‌کردند.

اسپانیا با اینکه در آستانه حذف از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل قرار گرفته بود اما در نیمه دوم نیز حرفی برای گفتن نداشتند. تعویض‌های دل‌بوسکه هم تغییری در روند اسپانیا ایجاد نکرد و در نیمه دوم نیز این نماینده آمریکای جنوبی بود که نبض بازی را در دست داشت.

بازیکنان تیم شیلی با وجود اینکه ۲ بر صفر از حریف نامدار خود پیش بودند اما باز هم به حملات خود ادامه می‌دادند و بارها شانس باز کردن دروازه اسپانیا برای بار سوم را هم داشتند.

البته در دقایق پایانی این دیدار اسپانیا بر شدت حملات خود اضافه کرد اما مدافعان شیلی در خط دفاع هوشیار بودند و نتوانستند توپی را وارد دروازه حریف خود کنند.

این بازی در ۹۰ دقیقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود شیلی خاتمه یافت تا در نهایت اسپانیا و استرالیا اولین حذف‌شدگان و شیلی و هلند نیز اولین صعود‌کنندگان جام جهانی ۲۰۱۴ لقب بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج