۱۱۷۰۳۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فتح‌ الله‌ زاده: رحمتی و استقلال عجله کردند

مدیرعامل سابق استقلال می‌گوید سیدمهدی رحمتی برای او در فصل گذشته شرطی را گذاشت که او نپذیرفت و دروازه‌بان سابق استقلال نیز از شرطش بعدا صرف‌نظر کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل سابق استقلال می‌گوید سیدمهدی رحمتی برای او در فصل گذشته شرطی را گذاشت که او نپذیرفت و دروازه‌بان سابق استقلال نیز از شرطش بعدا صرف‌نظر کرد.

علی فتح‌الله‌زاده درباره وضعیت خودش گفت: این روزها بیشتر استراحت می‌کنم و کارهایم را انجام می‌دهم. در این چند ساله زمانی برای کارهای شخصی خودم نداشتم اما در این مدت یک سری از این کارهای عقب افتاده را انجام می‌دهم. خوشبختانه رابطه تنگاتنگی هم با آقای افشارزاده دارم و به ایشان کمک می‌کنم. ایشان از مدیران زحمتکش ورزش ما هستند که آمده‌اند به استقلال کمک کنند و وظیفه من هم این است که هر کاری که می‌توانم برای کمک به او انجام دهم.

او افزود: آقای افشارزاده پنجشنبه همراه با آقای مهرعلیزاده و یزدانی‌خرم به دفتر من آمدند و بیشتر روی مسائل مالیاتی باشگاه صحبت کردیم. به هر حال برای حل مشکلات باید فکرها را روی هم گذاشت تا نتیجه دهد. وزارت اقتصاد روی این قضیه خیلی حساس شده و به همین دلیل آقای افشارزاده در صدد حل مسئله هستند و انشاءالله با همفکری‌ای که انجام می‌دهند حق و حقوق باشگاه را حفظ کنند و به لحاظ قانونی هم عملکرد موردنظر دستگاه‌های ذیربط را داشته باشند.

مدیرعامل سابق استقلال اضافه کرد: در بیشتر جلساتی که با آقای افشارزاده دارم، درباره بدهی‌ها صحبت می‌کنم. در حال آماده کردن لیستی هستم که در آن ۴۰ میلیارد بدهی استقلال به صورت ریز نوشته شده است. اعتقاد دارم که این رقم بدهی به گونه‌ای است که می‌توان با ۲۰ میلیارد آن را صفر کرد. خیلی از این بدهی مربوط به گذشته‌های دور است که می‌توان با مذاکره رقمش را کاهش داد و من طرح این مسئله را هم به آقای افشارزاده دادم و ایشان هم از این طرح استقبال کرد. برای کمک به افشارزاده و استقلال آماده‌ام و هرکاری از دستم بر آید انجام می‌دهم.

او در پاسخ به سوالی درباره جدایی سیدمهدی رحمتی از استقلال بیان کرد: فکر می‌کنم هر دو طرف در این قضیه عجولانه تصمیم گرفتند. اعتقاد دارم که باید برای برخی بازیکنان کمی بیشتر تلاش کرد و آنها را در سطحی بالاتر نگاه کرد. خود من شخصا برای برخی بازیکنان وارد عمل می‌شدم و با رئیس فعلی روابط عمومی استقلال ساعت ۱۰ شب به منزل خسرو حیدری رفتیم و وقتی از خانه او بیرون آمدیم، دیدم که هوا روشن شده و ساعت ۶ صبح را نشان می‌دهد. گاهی اوقات ادامه مذاکره لازم است. از سویی دیگر نباید رفتن رحمتی را پتکی کرد و بر سر باشگاه کوبید. هر دو طرف باید برای هم آرزوی موفقیت کنند و فرصت ندهند که برخی از این مسئله سو استفاده کنند. مطئنم امیر قلعه‌نویی با درایت خودش مشکل دروازه استقلال را حل می‌کند و هواداران استقلال نباید نگران باشند.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا سیدمهدی رحمتی فصل گذشته برای او شرط گذاشته بوده است، اظهار کرد: بازیکن نمی‌تواند بگوید که چه کسی بیاید و چه کسی برود. البته مطمئنم اگر خود قلعه‌نویی با رحمتی صحبت می‌کرد، او می‌ماند. از طرفی دیگر بازیکن می‌تواند به باشگاه پیشنهاد بدهد اما می‌توان او را توجیه کرد که نظر باشگاه چیز دیگری است و برخی چیزها از اختیارات سرمربی و باشگاه است.

او ادامه داد: همانطور که گفتم هیچ بازیکنی نمی‌تواند برای باشگاه شرطی تعیین کند و رحمتی برای ما هم شرطی نگذاشت. البته ما خودمان می‌خواستیم بابازاده مربی دروازه‌بانان استقلال باشد و این ربطی به رحمتی نداشت اما خود این بازیکن یک شرط برای ما گذاشته بود که ما قبول نکردیم و با او صحبت کردیم که او هم از شرطش برگشت. باید به افشارزاده فرصت دهیم. او بازیکنان خوبی را گرفته و طبیعت فوتبال جدایی و جذب بازیکنان است. در قضاوت عجله نکنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      آقای فتح اله زاده خواهشمند کاریکه کار استقلال نداشته باش بازار کارشون انجام بدن تمام این کولیبازی افرادی مثل رحمتی از قرارداد ننگین توست شما رحمتی و امثال اونو پرو کردین تاجرات پیدا کنه برای استقلال بزرک شرطبزاره برن به درک فقطوفقط استقلال غیرت فقط حجازی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج