۱۱۷۰۴۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دایی: نباید به کی‌روش خرده گرفت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روز به روز شرایط تیم بهتر می‌شود. به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بتوانیم لیگ را به بهترین شکل شروع کنیم.

خبرگزاری ایسنا: علی دایی بعد از اولین بازی دوستانه پرسپولیس در فصل جدید که با پیروزی سرخپوشان همراه شد، در گفت‌وگویی درباره شرایط آماده‌سازی تیمش به سایت باشگاه گفت: قبل از هر چیز باید از همکاری صمیمانه اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در برپایی این اردو تشکر کنم. تا این لحظه اردو و برنامه‌های تمرینی پرسپولیس طبق برنامه پیش رفته است. اولین بازی دوستانه را انجام دادیم و تا پایان این اردو که پنجشنبه هفته آینده خواهد بود، دو بازی دیگر را برگزار خواهیم کرد. در بازگشت به تهران یک هفته تا ۱۰ روز تمرینات را دنبال خواهیم کرد و پس از آن راهی اردوی تدارکاتی دوم خواهیم شد که قرار است خارج از کشور برگزار شود اما هنوز مکان برپایی آن مشخص نیست و اقدامات لازم از سوی باشگاه در حال انجام است.

وی ادامه داد: روز به روز شرایط تیم بهتر می‌شود و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بتوانیم لیگ را به بهترین شکل شروع کنیم. ضمن این که در اردوی دوم هم به دنبال برگزاری چند بازی دوستانه خوب هستیم.

سرمربی پرسپولیس درباره نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: سعی کردیم نقاط ضعف سال گذشته را با جذب نفرات جدید برطرف کنیم. ۳ بازیکن بزرگسال و بازیکنانی در رده سنی زیر ۲۳ سال جذب کردیم و چند بازیکن امید زیر ۲۳ سال دیگر را نیز زیر نظر داریم و با برخی از آنها در حال مذاکره هستیم تا یک تیم خوب و قدرتمند را برای فصل آینده در اختیار داشته باشیم. البته باید بگویم محدودیت استفاده از ۱۸ بازیکن بزرگسال شرایط را سخت می‌کند اما هر بازیکنی که به درد پرسپولیس بخورد را جذب خواهیم کرد.

علی دایی درباره اینکه آیا در فصل آینده قول قهرمانی خواهد داد، تصریح کرد: هدف این است که قهرمان لیگ بشویم. تمرینات خیلی خوبی را شروع کرده‌ایم و به جز قهرمانی، هدف دیگری نداریم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد تیم ملی در بازی با نیجریه گفت: به نظرم نتیجه خوبی بود و تاکتیک دیگری نمی‌توانستیم داشته باشیم. شاید اگر من هم بودم همین روش را انتخاب می‌کردم. نباید به کی‌روش خرده گرفت چون او باید با توجه به شرایط تیم ملی ایران و حریفانی که پیش رو داریم عمل کند. ما دو بازی سخت دیگر پیش رو داریم و من امیدوارم بازیکنان تیم ملی همانطور که در بازی برابر نیجریه ظاهر شدند، عملکرد خوبی داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج