جاباما
۱۱۷۲۴۳۶
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

گل‌محمدی: آقای سجادی! حرف غیرمنطقی نزدم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت‌های وزیر ورزش که گفته بود «مشکلات فنی را به مسائل مدیریتی گره نزنیم» واکنش نشان داد.

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت‌های وزیر ورزش که گفته بود «مشکلات فنی را به مسائل مدیریتی گره نزنیم» واکنش نشان داد.

گل‌محمدی: آقای سجادی! حرف غیرمنطقی نزدم

یحیی گل‌محمدی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت آبادان گفت: بهترین اتفاق بازی حضور هواداران بود و از تک تک آنها به خاطر تشویق‌ها و حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم. امروز، روز بزرگی برای فوتبال ایران و پرسپولیس بود که بعد از 2 سال دوباره شاهد حضور هواداران و شور و اشتیاق آنها بودیم. خداراشکر پیروز شدیم و این 3 امتیاز برای ما خیلی مهم و حیاتی بود.

وی اضافه کرد: سعی کردیم با بازی رو به جلو و کنترل بازی در دو نیمه عملکرد خوبی داشته باشیم. هر وقت توانستیم به بازی سرعت دهیم و صاحب موقعیت شدیم. در مجموع بازی زیبایی بود و گل‌ زدیم ولی متاسفانه گل صحیح ما دیده نشد. این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم که تمرکز و انرژی زیادی با وجود مشکلات زیاد برای این بازی گذاشتند. نمی‌خواهم درباره این مسائل حرف بزنم ولی انتظار داریم که نسبت به خواسته‌های بازیکنان و تعهداتی که نسبت به بازیکنان وجود دارد تفکر بیشتری وجود داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس گفت: باید خودمان را از لحاظ روحی و روانی برای بازی بعدی آماده کنیم. فکر می‌کنم لیگ برای ما تازه شروع شده است. بعد از اتفاقاتی که در یکی دو هفته پیش رخ داد و نتوانستیم امتیازات کامل را کسب کنیم به این سه امتیاز خیلی نیاز داشتیم تا بتوانیم جهش خوبی در جدول داشته باشیم و هم اینکه از لحاظ روحی و روانی خودمان را برای بازی‌های بعدی آماده کنیم.

گل‌محمدی در خصوص صحبت‌های وزیر ورزش که گفته بود «مشکلات فنی را به مسائل مدیریتی گره نزنیم» تصریح کرد: از آقای وزیر به عنوان یک شخص محترم که در ورزش بودند هیچ انتقادی نکردیم. ایشان سکان هدایت ورزش کشور را در اختیار دارد و می‌دانیم که مسئولیت‌شان سنگین است و من با احترام کامل در کنفرانس قبل از بازی صحبت کردم.

وی افزود: این تیم 40-50 میلیون هوادار دارد که دوست دارند وضعیت مشخص شود، من هیچ قصدی نداشتم و فقط دلم برای تیم می‌سوزد. وقتی ما پوکر و گلات (چهار و پنج قهرمانی متوالی در لیگ برتر) را رقم زدیم نمی‌توانیم بگوییم فقط کادرفنی در آن نقش داشته است. قطعا همه اعضا و ارکان باشگاه کمک کردند، از مدیریت تا تدارکات باشگاه و حمایت هواداران تاثیر داشتند و نمی‌توانیم موفقیت یا عدم موفقیت را به شخص خاصی ربط دهیم. یک مجموعه تلاش می‌کند یا نتیجه می‌گیرد یا نمی‌گیرد. من حرف‌های غیرمنطقی نزدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه شما حرف منطقی هم میزنی؟

      پاسخ ها

      • یه پرسپولیسی اصیل

        حداقل اینه که ۹۰درصد حرفاش منطقیه و اگه روزی تیمش بد بازی کنه با وجود تمام مشکلاتی که ما هواداران خبر داریم به زمین وزمان مثل مربی تیم تو گیر نمیده و خواسته هاش تمامش معقول هستن پس ...

    • وطنپرست

      آقا یحیی انشاالله در ادامه راه موفق باشید پرسپولیس بزرگ فقط خدا را داره و هواداران

    • شیرین بانو

      این سجادی میخواد پرسپولیس روپایین بکشه ونابودش کنه،همه دست به دست هم دادن اما ماپرسپولیسیم حالا حالا هاقهرمانیم

    • وطنپرست

      امسال وزیر و رییس فدراسیون و سازمان لیگ وووو همه با هم متحد شدن برای زمین زدن پرسپولیس و بالا بردن کیسه اما همگی غافل از این هستن تا خدا نخواد برگی از درخت نمیریزه

    • وطنپرست

      یحیی حق داره که جواب قاطع به وزیر نداد اما هواداران فهیم میدونن که سجادی لیاقت وزیر شدن را نداره

    • وطنپرست

      اگر بر اساس لیاقت و دانش و توانایی میخواستن وزیر انتخاب کنن شخصی مثل سجادی هرگز وزیر نمیشد

    • بدون نام

      امثال سجادی و خادم...
      بوی گند و فسادشون همه جا رو گرفته...

      شما هم حرص نخور ...

    • نیما

      هی امان از بی پدری ، بابامسعود کجایی؟ بابابزرگ حسن کوشی؟

    • بدون نام

      یحیی جان از یک وزیری که تجربه ای در مدیریت ندارد و از فوتبال چیزی نمیداند و با رفقات وزیر شده نباید بیشتر از این انتظار داشت

    • محسن

      آقای گل محمدی هروقت کم میاره پرسپولیس رو میبره تو حاشیه. آقای گل محمدی فنی حرف بزن ، پرسپولیس باید با دو مهاجم بازی کنه حتی با رئال یا بایرن مونیخ بفهم!!! چرا اینقدر ترسو هستی؟ مقابل استقلال حق اشتباه نداری پرسپولیس باید هجومی بازی کنه مثل زمان برانکو میفهمی یا نه؟

    • الونگا.عبدلرحمن

      ول کن یحیی جان حرف های اون کیسه کش لعنت بهش ک با این حرفش معلوم حالا حالا ها نمیخاد تکلیف پرسپولیس روشن کنه

    • تاجی(دراختورچی)

      متوهم
      این اعداد رو ازکجاتون درمیاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج