۱۱۷۲۷۴۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

این استان‌ها بارانی می‌شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور از بارش پراکنده و گاهی رعد و برق طی ۲۴ ساعت آینده در برخی نقاط و ادامه آلودگی هوا تا روز چهارشنبه در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: صادق ضیاییان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی طی ۲۴ ساعت آینده در گیلان، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، برخی نقاط خوزستان، چهار و محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب لرستان، شمال فارس، جنوب غرب اصفهان، شنبه در شمال کرمان، کهگیلویه و بویر احمد و شمال فارس بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه یکشنبه در اغلب مناطق کشور آسمان صاف و جوی آرام خواهیم داشت، درباره وضعیت بارش‌ها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شرایط برای رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید موقت در کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان مهیا است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا همچنین این را هم گفت که به دلیل پایداری جو در اغلب مناطق کشور، افزایش غلظت آلاینده‌ها ی جوی و آلودگی هوا تا روز چهارشنبه در شهرهای صنعتی و پر جمعیت ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، خلیج فارس شنبه و یکشنبه مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۶آذر ‌ماه) قسمتی ابری و غبار محلی در اواسط روز وزش باد و اوایل شب نیمه ابری با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی ‌یکشنبه (۷ آذرماه) نیمه ابری به تدریج غبار محلی و هوا ناسالم برای گروه‌های حساس با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز (۵ آذر ماه) بندر عباس با دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و فردا ( ۶ آذرماه) بندرعباس و اهواز با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و طی امروز (۵ آذر ماه) اردبیل با دمای ۹ درجه سانتیگراد و فردا ( ۶ آذرماه) همدان و اراک با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج