۱۱۷۳۰۵۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

شرط تزریق واکسن برای ورود به مدرسه ممنوع است

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس با بیان اینکه اشکالی ندارد که مدرسه‌ای بخواهد اطلاعاتی از وضعیت سلامت و واکسیناسیون دانش‌آموزان دریافت کند و یا تصویری از کارت واکسن آن‌ها را داشته باشد گفت:، اما مدرسه به هیچ‌وجه نمی‌تواند شرط و شروط بگذارد و یا محدودیتی در این زمینه اعلام کند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس با بیان اینکه اشکالی ندارد که مدرسه‌ای بخواهد اطلاعاتی از وضعیت سلامت و واکسیناسیون دانش‌آموزان دریافت کند و یا تصویری از کارت واکسن آنها را داشته باشد گفت: اما مدرسه به هیچ‌وجه نمی‌تواند شرط و شروط بگذارد و یا محدودیتی در این زمینه اعلام کند.

علیرضا کمرئی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا اخیرا با توجه به اقدام برخی مدارس برای تشکیل پرونده سلامت دانش‌آموزان و ملاک قرار دادن واکسیناسیون برای تشکیل کلاس‌های حضوری، ارائه کارت واکسیناسیون دانش‌آموزان به مدارس، الزام‌آور شده است؟ گفت: به طور کلی به نظر می‌رسد اینکه مدرسه بخواهد درباره دانش‌آموزان تحت پوشش خودش، اطلاعاتی را جمع‌آوری کند، اشکالی ندارد.

وی افزود: یک نهضت عمومی برای واکسیناسیون در سطح جامعه شکل گرفته که ما هم ترغیب و تلاش می‌کنیم آن را در جامعه هدف و مخاطبین ما که دانش‌آموزان هستند، توسعه دهیم.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس ادامه داد: ممکن است مدرسه بخواهد اطلاعاتی از وضعیت سلامت و واکسیناسیون دانش‌آموزان دریافت کند و یا تصویری از کارت واکسن آنها را داشته باشد و بداند کدام دانش‌آموزان به سمت شرایط کلی مربوط به ایمنی رفته‌اند و اگر لازم است برنامه‌های ترویجی بگذارد که اشکالی ندارد.

کمرئی تاکید کرد: اما مدرسه به هیچ‌وجه نمی‌تواند شرط و شروط بگذارد و یا محدودیتی در این زمینه اعلام کند، اما باید واکسیناسیون را ترویج کند و آگاهی بدهند تا دانش‌آموزانی که واکسن نزده‌اند حتما اقدام کنند که این امر جزو فعالیت های اجتماعی مدرسه محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناصر

      کلا مدیر و معاون رو از مدرسه ها جمع کنید بهتره چون کاره ای نیستن و دستورات مستقیم از وزارت دیکته میشه!

    • ناشناس

      پسر من واکسن نزده راه ندادند منطقه ۱۴ اسم مدرطه را نمیگم تا مشکری برا پسرم پیش نیاد نزدم واکسن نه از جهت واکسن گریزی همه زدیم فقط چون پسرم چثه ریزی داره و ۲۶ کیلو وزن و پایه تحصیلی ۷ ا از تحصیل حضوری در شهری مثل تهران محروم کردند لطفا رسطدگی شود خود پسرم خیلی اصرار به حضوری داره اما نپذیرفتند متشکرم اگه نشر نمی کنید حداقل در اختیار بزرگان قرار دهید تا رسیدگی شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج