جاباما
۱۱۷۴۳۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ایستگاه توحید در خط ۷ مترو کی افتتاح می‌شود؟

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران از بهره‌برداری ایستگاه توحید در خط ۷ متروی تهران تا پایان آذرماه سال جاری خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سید مجتبی شفیعی صبح امروز به همراه جمعی از مدیران حوزه حمل ونقل و ترافیک طی بازدید از کارگاه ایستگاه توحید در خط ۷ مترو، به روند پیشرفت پروژه اشاره کرد و گفت: فاز اول این ایستگاه تا پایان آذرماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

شفیعی افزود: ایستگاه توحید با حداکثر بهره‌گیری از تولید داخلی و به منظور حمایت از صنایع تولید داخل کشور، تجهیز، تکمیل، نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

وی گفت: این ایستگاه به دلیل تقاطعی بودن با خط ۴ متروی تهران و موقعیت جغرافیایی ویژه آن، یکی از ایستگاه‌های استراتژیک و مهم در مسافرپذیری شبکه متروی تهران است.

همچنین طبق گزارش شرکت راه‌آهن شهری تهران وحومه(مترو)، ایستگاه توحید در تقاطع خیابان آزادی و بزرگراه شهید نواب صفوی، با عمق ۴۶ متر از سطح زمین یکی از عمیق‌ترین ایستگاه‌های خط ۷ متروی تهران است.

طبق گزارش ارائه شده از سوی مجری خط ۷ متروی تهران در این بازدید، در صورت تأمین به‌موقع منابع مالی، امکان بهره‌برداری از دو ایستگاه دیگر به نام‌های ایستگاه بوستان گفتگو و ایستگاه خیابان شهدای هفدهم شهریور تا پایان سال جاری وجود دارد.

ضمناً طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سه ورودی جدید نیز در خط ۷ در حال تکمیل است و ظرف ماه‌های پیش‌رو در سال جاری به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.
بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران، گفتنی است در این بازدید، علی امام، مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو)، فرهاد صدر، مشاور و سرپرست حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک، احمد کارگر، مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک و یوسفی مجری طرح نیز حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج