۱۱۷۴۳۲۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

زلاتان: امیدوارم با لوکاکو تسویه‌حساب کنم

ستاره سوئدی تیم فوتبال آث‌میلان گفت: از دوستان با اعتقادم خواستم که برای من دعا کنند تا با او تسویه حساب کنم. امیدوارم به زودی او را ملاقات کنم.

ایرنا: «زلاتان ابراهیموویچ» اسطوره فوتبال سوئد و بازیکن فعلی آث‌میلان پس از انتشار کتاب اول خود با نام «من زلاتان هستم» قرار است دومین کتاب خود را نیز به نام «داستان‌های ناگفته من» را منتشر کند.

این بازیکن ۴۰ ساله که هنوز هم در لیگ ایتالیا می‌درخشد، به بهانه انتشار کتاب خود با روزنامه کوریره دلاسرا مصاحبه‌ای مفصل انجام داده است.

او فاش کرد که در ژانویه ۲۰۲۰، قبل از پیوستن به میلان در آستانه پیوستن به تیم ناپولی بوده است. زلاتان در آن زمان و پس از بازگشت دوباره به میلان به آن‌ها کمک کرد تا از وضعیت دشوار خود خارج شده و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

مهاجم بلند قامت و کهنه‌کار آث‌میلان عنوان کرد که از دیه‌گو مارادونا الهام گرفته بود و می‌خواست به پارتنوپی بپیوندد. او در این خصوص گفت:‌

مارادونا یک اسطوره است. من یک مستند درباره او تماشا کردم و تصمیم گرفتم به ناپولی بروم تا مانند دیگو، اسکودتو را برای ناپولی به ارمغان بیاورم. من از آمریکا خسته شده بودم. فکر می کردم که دیگر باید از آنجا بروم. «مینو رایولا» مدیربرنامه‌ام به من گفت: تو دیوانه‌ای، باید به ایتالیا برگردی.

با ناپولی به توافق رسیده بودم، اما دی لورنتیس رییس باشگاه ناپولی کارلو آنچلوتی را در آن زمان اخراج کرد. از رایولا پرسیدم وضعیت کدام تیم بدتر است که بتوانم شرایط آن‌ها را عوض کنم. او پاسخ داد: دیروز میلان پنج بر صفر در برگامو شکست خورد. تصمیمم گرفته شد. گفتم بیا به میلان برویم. این باشگاهی است که من می شناسم، شهری است که دوستش دارم.

از این ملی‌پوش سوئدی در مورد درگیری‌اش با «روملو لوکاکو» پس از اینکه هر ۲ بازیکن به دلیل رفتار غیرورزشی و پس از درگیری در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا مقصر شناخته شدند، نیز سؤال شد.

در آن دربی لوکاکو اول با رومانیولی و سپس با سالماکرز بحث کرد و من هم از هم تیمی‌هایم دفاع کردم، اما روملو بحث را شخصی کرد. شوکه شدم چون ما در منچستریونایتد با یکدیگر هم تیمی بودیم. لوکاکو روحیه عجیبی دارد. او فکر می‌کند یک قهرمان است و واقعا قوی است اما من در محله یهودی نشین مالمو بزرگ شدم و وقتی کسی با من بحث می‌کرد، او را سر جایش می‌نشاندم.

من هم روی نقطه ضعفش دست گذاشتم. از آیین‌های مذهبی مادرش صحبت کردم و او کنترل خود را از دست داد. ما آن دربی را باختیم اما من هنوز شک وحشتناکی دارم. اخراج شدم و بعد از آن هم مصدوم شدم. بعد از آن شک کردم که آیا واقعا آیین‌های لوکاکو روی من تاثیر گذاشته یا نه.

از دوستان با اعتقادم خواستم که برای من دعا کنند تا با او تسویه حساب کنم. امیدوارم به زودی او را ملاقات کنم. در خیابان؟ نه، اینها چیزهایی است که باید در زمین بازی حل شود. من از هیچکس متنفر نیستم، حتی کسانی که بیشتر از لوکاکو با آن‌ها مشکل دارم.

زلاتان درباره «ماسیمیلیانو آلگری» سرمربی سابق خود در میلان نیز عنوان کرد:

وقتی با آلگری در میلان بودیم، در لیگ قهرمانان از آرسنال سه بر صفر شکست خوردیم اما او همچنان خوشحال بود. درست است صعود کردیم اما دلیلی برای خوشحالی وجود نداشت. این موضوع را به خود او نیز گفتم اما او به من گفت به خودت فکر کن که چرا عملکرد بدی در زمین داشتی. بد بازی کردی، من هم به او گفتم تو از ترس، ۲ دروازه‌بان را روی نیمکت گذاشته بودی.

آلگری در کنترل رختکن خیلی خوب کار می‌کند اما باید جسارت بیشتری داشته باشد. او باید به رئال مادرید می‌رفت تا خودش را در کشورهایی غیر از ایتالیا بسنجد اما در عوض او راه راحت را انتخاب کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی پرسپولیسی

      تو هم هی لاتیشو پُر کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج