۱۱۷۴۳۹۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اطلاعیه ویستاتوربین بعد از حواشی قرعه با پرسپولیس

کری‌های مرسوم در فوتبال باعث شده تا اکنون ساعاتی بعد از قرعه جام حذفی میان دو تیم ویستاتوربین و پرسپولیس، برخی اکانت‌ها با جعل صفحه تیم ویستاتوربین حاشیه ساز شوند.

ورزش سه: کری‌های مرسوم در فوتبال باعث شده تا اکنون ساعاتی بعد از قرعه جام حذفی میان دو تیم ویستاتوربین و پرسپولیس، برخی اکانت‌ها با جعل صفحه تیم ویستاتوربین حاشیه ساز شوند.

پرسپولیس در اولین گام از حضورش در جام حذفی با قرعه تقابل با تیم دسته اولی ویستاتوربین مواجه شده است. ویستاتوربین که اولین فصل حضور در لیگ دسته اول را تجربه می‌کند، اکنون در یکی از جذاب‌ترین و تاریخی‌ترین بازی‌ها خود باید با قهرمان چند فصل اخیر فوتبال ایران تقابل داشته باشد.

اکنون اما با توجه به تازه‌وارد بودن این تیم، دقایقی بعد از قرعه تقابل دو تیم، برخی اکانت‌های فیک و غیرواقعی با نام این باشگاه به کری خوانی علیه حریف پرداخته‌اند که واکنش روایط عمومی ویستاتوربین همراه شده است و بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کرده‌اند:

"متاسفانه بعد از اعلام قرعه‌کشی و تقابل این باشگاه با ویستاتوربین، اکانت‌هایی فیک و غیرواقعی با نام ویستاتوربین ساخته شده که با ادبیاتی خارج از چارچوب این باشگاه به کری خوانی با حریف قابل احترام ما پرداخته‌اند.

این باشگاه اعلام می‌دارد که پیج رسمی باشگاه ویستاتوربین با آدرس vistaturbinefc تنها صفحه رسمی این باشگاه بوده و همانند گذشته ضمن احترام به تمامی رقبا، هرگونه حواشی شکل گرفته را توسط دیگر پیج‌های غیرواقعی محکوم می‌کند. روابط عمومی باشگاه ویستاتوربین"

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج