۱۱۷۴۹۵۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ستارگانی که بین بایرن و دورتموند جابجا شدند

در آستانه درکلاسیکر نگاهی به ستارگانی انداختیم که بین این دو تیم جابجا شدند.

ایسنا: به نقل از بیلد، مقایسه بین بوروسیا دورتموند و بایرن همیشه یک دوئل حساس است. بارها و بارها، تیم مونیخی یکی از ستاره‌های برتر دورتموند را ربوده است اما بازیکنانی هم بودند که مسیر مخالف را در پیش گرفتند.

روز شنبه، روبرت لواندوفسکی دوباره با باشگاه مورد علاقه خود روبرو خواهد شد، حتی اگر دور از ذهن باشد که ارتباط عاطفی بین فوق ستاره لهستانی و بوروسیا دورتموند، هفت سال پس از انتقال رایگان به بایرن، هنوز وجود داشته باشد. لواندوفسکی اکنون دورتموند را عمدتاً به دلیل دیگری دوست دارد؛ او ۲۴ بار با پیراهن تیم مونیخی به مصاف تیم سابق خود رفته و ۲۴ بار دروازه دورتموند را باز کرده است. به استثنای وولفسبورگ، که این مهاجم ۲۴ گل نیز برابر این تیم به ثمر رسانده، لواندوفسکی در مقابل هیچ یک از باشگاه‌های بوندسلیگا موفق‌تر نبوده است.

همچنین،‌ متس هوملز چند بار تغییر سمت داد. در سال ۲۰۰۸ ابتدا از بایرن به دورتموند رفت، در سال ۲۰۱۶ مسیر دیگری را در پیش گرفت و از سال ۲۰۱۹ دوباره پیراهن بوروسیا را بر تن کرد.

یکی دیگر از بازیکنانی که بایرن از دورتموند گرفت و جنجال ساخت ماریو گوتزه بود. این بازیکن با ۳۷ میلیون یورو به بایرن مونیخ رفت ولی نتوانست درخشش خوبی در این تیم داشته باشد و بعدها دوباره به تیمش برگشت.

اخیراً، بایرن به سراغ تیم دیگری رفته تا شکارهای خود را از آن تیم انجام دهد. پس از اینکه لایپزیگ در فصل گذشته پس از تیم مونیخی در رده دوم قرار گرفت، بایرن بلافاصله سه ستاره این تیم را گرفت. شار، دایوت اوپامکانو و مارسل سابیتزر این سه بازیکن بودند و حتی یولیان ناگلزمن، سرمربی تیم نیز به بایرن رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج