۱۱۷۵۳۱۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آقای طارمی! دربی تهران را دیدی؟

دربی تهران یک بار دیگر نشان داد که سطح فوتبال ایران نازل‌تر از آنی است که بتوان از آن دفاع کرد.

خبرورزشی: دربی تهران یک بار دیگر نشان داد که سطح فوتبال ایران نازل تر از آنی است که بتوان از آن دفاع کرد.
دربی تهران آن‌قدر بی هیجان و کسل کننده بود که هواداران متعصب فوتبال را هم تا اطلاع ثانوی فوتبال زده کرد! الان اگر بگویند سه هفته دیگر پرسپولیس و استقلال مثلاً در جام حذفی باهم بازی دارند، هیچ کس خوشحال نمی‌شود و همه یاد همین نمایش زشت روز شنبه دو تیم می‌افتند.
چندی قبل وقتی اسکوچیچ به درستی گفت فوتبالیست‌های ایرانی تاکتیک پذیر نیستند و فوتبال ایران از نظر تاکتیکی هنوز کار دارد، مهدی طارمی یک استوری گذاشت و مثلا از فوتبالیست های ایرانی دفاع کرد. عجیب اینکه عده ای هم کاسه داغتر از آش شده و در حمایت از فوتبال ایرانی به اسکوچیچ حمله کردند اما دربی تهران یک بار دیگر نشان داد که سطح فوتبال ایران نازل تر از آنی است که بتوان از آن دفاع کرد.
دربی تهران نمای کاملی از فوتبال ایران است و مربیان و بازیکنان دو تیم هرچه دارند در آن رو می کنند اما شنبه مشخص شد که بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس و استقلال در واقع هیچ چیزی برای عرضه ندارند و این نمایش زشت در حالی رقم خورد که تماشاگری هم در ورزشگاه حضور نداشت که بگوییم فشار تماشاگر باعث شد دو تیم احتیاط کنند و دست به حمله نزنند. تعویض‌های دو مربی نشان می‌داد که از ابتدا به نتیجه صفر صفر راضی هستند و شادی فرهاد مجیدی در پایان دربی و صورت آرام یحیی که رضایت خاصی در آن دیده می شد، موید این ادعاست.
ختم کلام اینکه حالا همه کسانی که منصفانه فوتبال را دنبال می‌کنند و اهل حاشیه و جنجال نیستند به حرف اسکوچیچ حرف ایمان آورده‌اند. حتی اگر بپذیریم او مربی بزرگی نیست و برای تیم ملی ایران و لژیونر هایی که در اروپا بازی می کنند، کوچک است باز هم نمی توانیم از حرفش دفاع نکنیم.حرف درستی که باعث شد طارمی بی دلیل علیه او جبهه بگیرد و کلی حاشیه برای تیم ملی ایجاد شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج