جاباما
۱۱۷۵۴۷۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

فرهاد در فکر تغییر فاز هجومی مقابل پیکان

طبق شنیده‌ها برای دیدار مقابل پیکان نیز به‌احتمال زیاد حسینی بعد از سه هفته نیمکت‌نشینی پیاپی، باز هم در قفس توری آبی‌ها ایستاده و استقلال را در این دیدار از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر از ابتدای کار همراهی خواهد کرد.

روزنامه فرهیختگان: طبق شنیده‌ها برای دیدار مقابل پیکان نیز به‌احتمال زیاد حسینی بعد از سه هفته نیمکت‌نشینی پیاپی، باز هم در قفس توری آبی‌ها ایستاده و استقلال را در این دیدار از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر از ابتدای کار همراهی خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر اگرچه موفق نشد دیدار دربی را با برتری و کسب هر سه امتیاز ممکن پشت سر بگذارد اما با توجه به نتیجه رقم‌خورده در دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و سپاهان و نزدیک شدن تیم‌ها در صدر جدول، شاگردان فرهاد مجیدی برای پس گرفتن صدرنشینی در هفته‌های پیش رو همچنان امیدوار باقی ماندند.
بااین‌حال اگرچه دیدار دربی برای استقلالی‌ها سه امتیاز را به‌همراه نداشت، این بازی دستاوردهایی را داشت که کادرفنی این تیم را به‌ روزهای روشن آینده امیدوار کرد، ازجمله اینکه سیدحسین حسینی دروازه‌بان شماره یک استقلال و گلر باسابقه آبی‌ها نشان داد یک‌بار دیگر به‌روزهای اوج خود بازگشته و می‌تواند اطمینان و اعتماد دوباره کادرفنی را برای حضور در دروازه آبی پوشان به خود جلب کند که بر همین اساس و طبق شنیده‌های «فرهیختگان» برای دیدار مقابل پیکان نیز به‌احتمال زیاد حسینی بعد از سه هفته نیمکت‌نشینی پیاپی، باز هم در قفس توری آبی‌ها ایستاده و استقلال را در این دیدار از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر از ابتدای کار همراهی خواهد کرد.
همچنین یک دستاورد بزرگ دیگر برای آبی‌پوشان گل نخوردن و کلین‌شیت در این دیدار بود تا به این ترتیب مشخص شود فاز دفاعی استقلالی‌ها بعد از سال‌ها به یک ثبات و استحکام قابل‌قبول رسیده که این موضوع می‌تواند در راه موفقیت احتمالی شاگردان فرهاد مجیدی در ادامه فصل به آنها کمک کند. با همه این تفاسیر هرچقدر خط دفاعی استقلال در چند دیدار اخیر قابل‌قبول ظاهر شده است، خط میانی و خط حمله آبی‌پوشان نتوانسته انتظارات و توقعات را برآورده کند تا جایی که هنوز خلأ یک هافبک طراح و بازی‌ساز در میانه میدان احساس می‌شود.
هرچند با حضور رضا آذری در دیدار دربی کمی تا قسمتی امیدواری‌ها نسبت به برطرف شدن این ضعف استقلالی‌ها افزایش پیدا کرد و حتی چه‌بسا یک‌بار دیگر باز هم آذری در ترکیب ثابت استقلال در دیدارهای هفته بعد و به‌خصوص مقابل پیکان این تیم را همراهی کند اما نکته مهم به خط حمله این تیم برمی‌گردد که در آستانه تغییرات اساسی برای دیدار مقابل شاگردان مجتبی حسینی در روز پنجشنبه قرار گرفته است. نکته قابل‌توجه اینکه کادر فنی استقلال روی تاثیرگذاری مهاجمان خارجی خود در دیدارهای گذشته و به‌خصوص دیدار مقابل پرسپولیس تردیدی ندارد، تا جایی که صحنه بحث‌برانگیز اتفاق‌افتاده در محوطه جریمه پرسپولیس که استقلالی‌ها اعتقاد داشتند داور مسابقه به سود آنها باید این صحنه را پنالتی اعلام می‌کرد، روی حرکت ژستد حاصل شد اما با توجه به اینکه تساوی‌های پیاپی آبی‌پوشان به مقدار غیرمجاز رسیده و تقریبا کوپن مساوی‌های این تیم رو به اتمام است، اگر شاگردان مجیدی می‌خواهند همچنان جزء مدعیان بمانند باید در دیدار مقابل پیکان فقط به ۳ امتیاز این دیدار فکر کنند و بس.
بر همین اساس چه‌بسا تغییرات جدی برای رسیدن به این امر و تحقق این مهم در دستور کار کادرفنی قرار بگیرد، طبق شنیده‌ها به‌احتمال زیاد یک یا هر دو مهاجم خارجی استقلالی‌ها برای بازی بعد نیمکت‌نشین می‌شوند و جای خود را به سایر مهاجمان این تیم ازجمله امین قاسمی‌نژاد و ارسلان مطهری خواهند داد اما کادرفنی روی تاثیرگذاری بازیکنانی مانند ژستد و یامگا هیچ‌تردیدی ندارد و تغییرات احتمالی برای دادن شوک به خط حمله این تیم مربوط می‌شود تا باز هم گلزنی به ساق‌های مهاجمان استقلال در دیدارهای آتی برگردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نکوزاد

      به عنوان یه طرفدار میگم تنها مشکل استقلال نداشتن کوچکترین تاکتیکه وگرنه بازیکن ها خوبن.

    • بدون نام

      همیشه از چپ سانتر میکردن حالا از راست سانتر میکنن

    • بدون نام

      ۵ بازی مساوی با ۱۰ امتیاز کسری واقعا شرم اوره حالا تیم های اصلی موندن چیکار داری میکنی آقا فرهاد پرسپولیس هم رفت بالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج