۱۱۷۵۷۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اورتون یقه آرسنال را گرفت؛ بنیتس فعلا اخراج نمی‌شود

اورتون در شبی که مستحق پیروزی بود با نتیجه ۲-۱ از سد میهمان خود آرسنال گذشت.

ورزش سه: اورتون موفق شد در دیداری جذاب تماشایی در حالی که تا دقایق پایانی با یک گل از آرسنال عقب بود، درنهایت به پیروزی ۲-۱ برسد

اورتون یقه آرسنال را گرفت؛ بنیتس فعلا اخراج نمی‌شود

آرسنال طی سه بازی اخیر دو شکست تلخ مقابل لیورپول و منچستر یونایتد متحمل شده بود و چاره ای جز کسب پیروزی مقابل اورتون در هفته پانزدهم نداشت. شاگردان آرتتا برای جا نماندن از کورس بالای جدول هم به هر سه امتیاز بازی خانگی امشب نیاز داشتند و حریف، تیمی بود که در یکی از بدترین فصل های خود طی یک دهه اخیر قرار داشت.

اورتون در شرایطی پای به ازی امشب گذاشت که از آخرین پیروزی اش 9 بازی می گذشت و طی 7 بازی اخیر متحمل 6 شکست شده بود. همین موضوع باعث شده بود تا بسیاری از هواداران این تیم با بنرهایی در اعتراض به مدیریت در ورزشگاه گودیسون پارک حضور پیدا کرده و گروهی از آنها نیز در دقیقه 27 در اعتراض به 27 سال عدم کسب جام، ورزشگاه را ترک کنند.

اورتون یقه آرسنال را گرفت؛ بنیتس فعلا اخراج نمی‌شود

اورتون یقه آرسنال را گرفت؛ بنیتس فعلا اخراج نمی‌شود

اورتون با وجود این جو سنگین، بازی خوبی مقابل آرسنال انجام داد و در دقیقه 42 موفق شد روی یک ارسال ایستگاهی از سمت راست و ضربه سر دیدنی ریچالیسونِ برزیلی به گل برسد؛ داور بازی اما پس از بازبینی صحنه در VAR گل مهاجم اورتون را مردود اعلام کرد تا شادی گل او خیلی زود تلخ شود. در حالی که بعد از پایان دو دقیقه وقت اضافه همه خود را آماده پایان کار کرده بودند، مارتین اودگارد، ستاره این روزهای آرسنال با یک والی دیدنی دروازه اورتون را باز کرد تا توپچی ها برنده راهی رختکن شوند.

اورتون یقه آرسنال را گرفت؛ بنیتس فعلا اخراج نمی‌شود

شاگردان بنیتز نیمه دوم را تهاجمی شروع کردند تا هر چه زودتر بازی را به تساوی بکشانند؛ آنها در این کار موفق هم بودند و در دقیقه ۵۸ بار دیگر توسط ریچالیسون به گل رسیدند؛ او این بار با یک فرار خوب با رمزدیل تک به تک شد و دروازه آرسنال را باز کرد؛ شادی گل انجام و توپ در وسط زمین کاشته شد اما داور بازی بازهم سراغ VAR رفته و بار دیگر گل اورتون را مردود اعلام کرد؛ این تصمیم داور که به صورت میلیمتری اتخاذ شد، بهت و حیرت مهاجم برزیلی را به همراه داشت که در اوج بدشانسی هر دو گلش پس از به ثمر رسیدن و انجام شادی، مردود اعلام شده بود.

این اما پایان کار نبود و ریچالیسون بالاخره زهر خود را ریخت و با ضربه سر روی ریباند شوت دیدنی هم تیمی اش که به تیرک دروازه برخورد کرده بود دروازه آرسنال را باز کرده و بازی را به تساوی کشاند. اورتون که بعد از دو گل مردود، بالاخره سومین گلش توسط داور پذیرفته شده بود به حملات خود ادامه داد و در حالی که ۶ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفته شده بود در دقیقه ۲+۹۰ گل دوم را هم به ثمر رساند؛ این گل را گری با یک شوت استثنایی از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند تا حسرت پیروزی تیمش دو رقمی نشود.

اورتون یقه آرسنال را گرفت؛ بنیتس فعلا اخراج نمی‌شود

اورتون با این پیروزی 18 امتیازی شده و تا رتبه دوازدهم صعود کرد. آرسنال هم با قبول سومین شکست خود در چهارمین مسابقه اخیر با 23 امتیاز در مکان هفتم ایستاده و فرصت صعود دو پله ای در جدول را از دست داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج