۱۱۷۶۱۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عنایتی: پرسپولیس نسبت به قبل تغییری نکرده

سرمربی تیم فوتبال هوادار به دشواری کار تیمش در مصاف با پرسپولیس اذعان کرد و گفت، تیم گل‌محمدی به نسبت سال‌های گذشته تغییری نکرده است.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال هوادار به دشواری کار تیمش در مصاف با پرسپولیس اذعان کرد و گفت، تیم گل‌محمدی به نسبت سال‌های گذشته تغییری نکرده است.

رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: فردا با حریفی بازی داریم که فوق‌العاده قابل احترام است. پرسپولیس در کشور ما تیم بزرگی است و فردا باید بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت. الحمدالله انگیزه بازیکنان بالاست و می‌خواهند با انرژی و توان خوب، تلاش خودشان را برای نتیجه گرفتن انجام دهند.

عنایتی: پرسپولیس نسبت به قبل تغییری نکرده

وی در ادامه افزود: امیدوارم از این هفته بتوانیم شرایط تیم‌مان را تغییر دهیم، هم خوب بازی کنیم و هم خوب نتیجه بگیریم. در هشت هفته گذشته با وجود اینکه بازی‌های خوبی انجام دادیم، نتایج خوبی کسب نکردیم و شرایط مناسبی در جدول نداریم. مطمئنم با شرایط موجود وضعیت تغییر خواهد کرد. امیدوارم شرایط داوری نیز درست شود، چون در چند هفته گذشته اذیت شدیم. یک صحنه داوری به نفع ما رقم نخورده و به ضررمان بوده است. امیدوارم فردا با انگیزه و توان بازیکنان هوادار، بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه مناسبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره اینکه پرسپولیس برخلاف سال‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده است، گفت: اگر جدول را نگاه کنیم، فکر نمی‌کنم پرسپولیس تغییری به نسبت سال‌های گذشته کرده باشد. پرسپولیس، همان پرسپولیس است و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد. بازی فوق‌العاده سختی با آنها خواهیم داشت. تیمی هستیم که وارد فضای جدیدتری شده‌ایم و در حال کسب تجربه‌ایم. کیفیت فنی بازیکنانم را می‌دانم و اینکه انگیزه دارند و می‌خواهند نمایش خوبی داشته باشند. آنها می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. امیدوارم بدون حاشیه شاهد بازی خوبی باشیم و همه از دیدن فوتبال لذت ببرند، دیداری که بدون تنش باشد و تصمیماتی دیگر در آن دخیل نباشد.

عنایتی در مورد اینکه تیمش در امر گلزنی ناموفق بوده است، یادآور شد: ما موقعیت‌های خوبی روی دروازه‌های حریفان ایجاد می‌کنیم، ولی متأسفانه به دلیل استرس در زدن ضربات آخر دچار اشتباه می‌شویم. ضعف گلزنی مختص تیم ما نیست و در لیگ‌مان این اتفاق افتاده است. تیم‌ها با آگاهی بیشتری نسبت به هم وارد زمین می‌شوند و همین مسئله کار را سخت می‌کند. ضمن اینکه، کار دفاعی تیم‌ها بهتر از کارهای هجومی‌شان شده است. پایه سازندگی‌مان نیز ضعیف است و ارزشی برای رده‌های پایه در هیچ باشگاهی به جرأت می‌توانم بگویم، قائل نیستند. چند سال آینده، این اتفاق بدتر خواهد شد و اگر برنامه‌ریزی درست و حسابی انجام نشود، فوتبال ما دچار بحران خواهد شد.

وی در مورد غیبت بازیکنانی مثل داریوش شجاعیان و محمد قاضی برای دیدار با پرسپولیس خاطرنشان کرد: قاضی را چند هفته‌ای است که به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. شجاعیان نیز همسترینگش دچار مشکل شده است. البته بازیکنان جایگزین فوق‌العاده باانرژی هستند و می‌خواهند خودشان را نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در واکنش به طرح موضوعی از سوی یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه تیمش با لباس آبی رنگ در مسابقات شرکت می‌کرد، ولی فردا با لباس سفید مقابل پرسپولیس حاضر می‌شود، گفت: زیاد حساسیتی روی این موضوع نداشتیم. رنگ لباس اول ما بنفش بود، ولی فردا سفید می‌پوشیم. زیاد روی این موضوع فکر نکرده بودیم که حساسیتی بخواهد ایجاد شود. فردا سفید می‌پوشیم و امیدوارم با هر رنگی که وارد زمین شویم، با بازی جوانمردانه شاهد فوتبال خوبی باشیم.

عنایتی در مورد اینکه در لیگ هفدهم از یحیی گل‌محمدی به خاطر انتقال رضا شربتی از سیاه‌جامگان به تراکتور تبریز انتقاد کرده بود، یادآور شد: گل‌محمدی دوست فوق‌العاده من است و خاطرات خوبی با او در تیم ملی به مدت شش هفت سال داشته‌ام. هیچ اختلاف و برنامه بدی با هم نداریم و آرزوی سلامتی و موفقیت برای گل‌محمدی می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج