۱۱۷۶۲۶۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آرامش در اردوگاه استقلال طلسم شده

يكي از نخستين اقدامات مديرعامل جديد استقلال تمديد قرارداد فرهاد مجيدي بود.

روزنامه اعتماد: يكي از نخستين اقدامات مديرعامل جديد استقلال تمديد قرارداد فرهاد مجيدي بود. در تمام طول هشت هفته ابتدايي ليگ هم مصطفي آجرلو تاكيد كرده است از فرهاد مجيدي حمايت مي‌كند. مجيدي هم بد نتيجه نگرفته. تيمش بدون شكست است و از هشت بازي ۱۴ امتياز گرفته و تنها دو امتياز با صدر جدول فاصله دارد. البته خود مجيدي معتقد است اگر اشتباهات داوري نبود تيمش الان با ۲۰ امتياز صدرنشين بود.

همه اينها يعني از نظر منطقي نبايد فشار يا تهديدي عليه سرمربي تيم وجود داشته باشد يا بحثي در رابطه با تغييرات كادرفني به گوش برسد. اما از آنجايي كه منطق چندان جايگاهي در مناسبات فوتبال ايران ندارد چنين شايعاتي وجود دارد.

هواداران استقلال مثل همه سال‌ها، مثل همه هواداران در تمام نقاط دنيا نگران سرنوشت تيم محبوب‌شان در كوران رقابت‌ها هستند. آنها دوست ندارند يك سال ديگر به چشم انتظاري‌شان براي رسيدن به قهرماني اضافه شود. مخصوصا اينكه امسال هفت محبوب آبي‌ها خودش تيم را بسته، دو بازيكن و دستيار خارجي آورده و آن‌طور كه به نظر مي‌رسد باشگاه از لحاظ مديريت و درآمدزايي مشكلي ندارد. از همه مهم‌تر وزير ورزش و در مجموع دولت هم عوض شده و اين يعني بخش زيادي از نتيجه نگرفتن فقط و فقط به سرمربي برمي‌گردد و اين چيزي نيست كه هواداران استقلال دوست داشته باشند. اعتراف به شكست فرهاد مجيدي وضعيت سختي براي استقلالي‌ها به وجود مي‌آورد. بنابراين انتقاداتي كه در فضاي مجازي به عملكرد فرهاد مجيدي از سوي هواداران يا بعضي پيشكسوتان باشگاه وارد مي‌شود چندان جاي تعجب ندارد. آنچه مايه تعجب است تلاش‌هاي سيستماتيك براي كله‌پا كردن فرهاد مجيدي در ميانه نيم فصل اول است.

آن‌طور كه از باشگاه استقلال به گوش رسيده برخي تلاش دارند زير پاي مجيدي را خالي كنند تا گزينه‌هاي موردنظر خودشان را به باشگاه بياورند. اين جريان يك بازوي رسانه‌اي هم دارد كه هر روز يك نام جديد در رسانه‌ها براي جانشيني فرهاد مجيدي مطرح مي‌كند. يك روز الكس نوري و يك روز مهدي رحمتي. يك روز مربي خارجي و يك روز جواد نكونام. شنيده شده ديگر بازوي اين جريان چند بازيكن مغضوب فرهاد مجيدي هستند.

محمود فكري هنگامي كه با استقلال به مشكل خورد از ارتش مجازي سخن گفت كه كارش تخريب جايگاه سرمربي تيم است. او همچنين از اتاق فكري حرف زد كه تلاش دارد تيم را به حاشيه ببرد. محمود فكري آن ارتش و آن اتاق فكر را به مجيدي نسبت داد و آن‌قدر در اين تصور خودش عميق شد كه وقتي استقلال به الهلال باخت بلافاصله خطاب به مجيدي استوري كرد: «در زمين غصبي جواهر هم بكاري خون درو خواهي كرد.» امروز مشخص شده آن ارتش و آن اتاق فكر اگر وجود داشته باشد كلا با تيم و سرمربي حالا هر كس كه مي‌خواهد باشد مشكل دارد. اين جماعت هر كه هستند استقلال را زمين غصبي مي‌دانند. افرادي كه ممكن است براي رسيدن به يك مقصد خاص با شخصي ائتلاف كنند و بعد با تغيير شرايط ضد او بشوند.

مصطفي آجرلو به عنوان مديرعامل استقلال مي‌تواند در شرايط حاضر نقش مهمي را ايفا كند. اول از همه با ريختن آب پاكي روي دست همه مبني بر اينكه مجيدي مورد حمايت مديرعامل قرار دارد و دوم چيدن دم آنهايي كه دنبال حاشيه‌سازي براي باشگاه هستند. آنهايي كه فقط با گذشت هشت هفته از ليگ و اختلاف دو امتيازي با صدر چنان از بحران و مشكلات تيم مي‌گويند كه انگار يك هفته مانده به پايان ليگ و استقلال در معرض سقوط قرار دارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج