جاباما
۱۱۷۶۳۷۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دور جدید مذاکرات وین شروع شد

نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴​ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) و نماینده اتحادیه اروپا دقایقی قبل در هتل کوبورگ شهر وین آغاز شد.

فارس نوشت: نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴​ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) و نماینده اتحادیه اروپا دقایقی قبل در هتل کوبورگ شهر وین آغاز شد.

«علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه و «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام، ریاست این نشست را برعهده دارند.

مذاکرات ایران و گروه ۱+۴​ به منظور لغو تحریم‌ها در دولت جدید (سیزدهم) از روز دوشنبه هفته گذشته هشتم آذر ماه در شهر وین کلید خورد و چهارشنبه شب ۱۰ آذر ماه نیز هیأت ایرانی دو پیشنهاد (سند) شامل رفع تحریم‌ها و موضوعات هسته‌ای را به طرف‌های مقابل ارائه کرد و بنا به درخواست طرف‌های اروپایی برای رایزنی و مشورت با پایتخت‌ها نشست اختتامیه کمیسیون مشترک روز جمعه (۱۲ آذر ماه) برگزار و مقرر شد بعد از تنفسی چند روزه، مذاکرات در هفته بعد از سر گرفته شود که بر همین اساس از امروز بار دیگر نشست کمیسیون مشترک برجام برگزار تا هماهنگی‌ها برای مذاکرات پیش رو صورت بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج