جاباما
۱۱۷۶۳۹۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ترامپ: ۲۰۲۴ نباشم، حامیانم عصبانی می‌شوند

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا با بیان اینکه اگر تصمیم بگیرد که در سال ۲۰۲۴ نامزد انتخابات نشود پایگاه حامیانش "خشمگین" خواهند شد، گفت اگر خودش نامزد نشود "روزی" خواهد گفت که به نظرش چه کسی باید نامزد حزب جمهوری‌خواه شود.

ایسنا: رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا با بیان اینکه اگر تصمیم بگیرد که در سال ۲۰۲۴ نامزد انتخابات نشود پایگاه حامیانش "خشمگین" خواهند شد، گفت اگر خودش نامزد نشود "روزی" خواهد گفت که به نظرش چه کسی باید نامزد حزب جمهوری‌خواه شود.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در مصاحبه‌ای رادیویی با هیو هیویت درباره برنامه‌هایش برای ۲۰۲۴ گفت: اگر تصمیم بگیرم که نامزد انتخابات نشوم، فکر می‌کنم پایگاه حامیانم خیلی عصبانی شوند. آنها خیلی عصبانی خواهند شد. فکر می‌کنم تعدادی از افراد هستند که خیلی خوب باشند (برای نامزدی). اما الان خیلی زود است. گفتن آن، خیلی خیلی زود است.

ترامپ بارها گفته‌ است که بعد از انتخابات میان دوره ۲۰۲۲ تصمیم خود را درباره نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام می‌کند.

ترامپ: ۲۰۲۴ نباشم، حامیانم عصبانی می‌شوند

در ادامه این مصاحبه، هیویت باز هم تلاش کرد تا برای سوال خود از ترامپ پاسخی بگیرد. او گفت: این خیلی مهم است. فکر می‌کنم شما دوباره نامزد شوید. فکر می‌کنم برنده شوید. اما سوال من این است که اگر کامیون به شما برخورد کند، اگر شهاب سنگی به دونالد ترامپ اصابت کند، یا ایرانی‌ها آنطور که می‌خواهند با شما برخورد کنند، می‌خواهید حزب جمهوری‌خواه چه کسی را نامزد کند؟ مردم باید بدانند.

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا پاسخ داد: من به زودی درباره آن شخص به شما خواهم گفت. اما الان قصد ندارم چیزی درباره آن بگویم. ما تعدادی آدم‌های خوب داریم. الان نمی‌خواهم چنین کاری کنم. واقعا تعدادی آدم خوب داریم. تعدادی آدم خیلی خوب داریم.

ترامپ همچنین گفت که درباره انتخابات ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ که جمهوری‌خواهان تلاش می‌کنند تا مجلس نمایندگان و سنای آمریکا و بعد کاخ سفید را بگیرند، خوش‌بین است.

او در ادامه هشدار داد که نمی‌شود به این انتخابات‌ها اطمینان کرد چون دموکرات‌ها "تقلب" می‌کنند. او با تکرار وقوع تقلب انتخابات در سال ۲۰۲۰ تاکید کرد: آنها مثل چی در انتخابات تقلب می‌کنند. نباید اجازه می‌دادیم چنین اتفاقی بیفتد. آنچه اتفاق افتاد را فراموش نمی‌کنیم. الان خیلی چیزها در حال وقوع است و ما باید مراقب باشیم چون آنچه آنها انجام می‌دهند مایه شرمساری است.

رهبر پیشین کاخ سفید همچنین مدعی شد که موشک مافوق صوت چین - که آزمایش اخیر آن مایه شگفتی کارشناسان عرصه دفاعی شد - با فناوری به سرقت رفته از آمریکا از طریق روسیه ساخته شده است.

ترامپ گفت: می‌دانید، در دوران دولت اوباما، شخصی همه چیزهایی را که ما درباره تسلیحات مافوق صوت داشتیم، به آنها داد. و این کار روسیه است و کاری که من انجام دادم یک برنامه تکمیلی است. و ما خیلی عقب مانده‌ایم. اما آنچه اتفاق افتاد این است که روسیه آن را گرفت و شاید چین هم از روسیه گرفته باشد. شک دارم خودشان به آن (تسلیحات مافوق صوت) رسیده باشند. آنها احتمالا از روسیه گرفته‌اند، شاید از یک جاسوس بد در ایالات متحده.

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا هیچ مدرکی در تایید ادعای خودش ارائه نکرد. مقامات آمریکایی هم هنوز درباره ادعای به سرقت رفتن اطلاعات در دولت اوباما اظهارنظری نکرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج