۱۱۷۷۹۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آندو تیموریان: باید برای صعود بجنگیم

آندرانیک تیموریان می گوید همه دنیا دیدند که ایران تیم برتر بازی با آرژانتین بود.

خبرآنلاین: یکی از بهترین های تیم ملی در دو بازی گذشته جام جهانی ، حالا امیدوار است. امیدوار به اینکه تیم ملی بتواند در برابر بوسنی مجوز صعود بگیرد . آیا این اتفاق می افتد؟ ستاره ارمنی تیم ملی که مصمم است و می گوید شدنی ست. او می گوید مردم امیدوار باشند. اینکه تیم ملی می تواند با یک بازی خوب و امیدوار کننده بزرگترین رویداد تاریخ ورزش ایران را رقم بزند. او در این گفت و گویی ؛ هم از بازی با بوسنی می گوید و هم از بازی بزرگ با آرژانتین.

*از بازی با آرژانتین شروع کنیم؟ تماشاگران برای تان سنگ تمام گذاشتند.

صادقانه این است که باید قبل از هر چیزی تشکر کنم از همه هواداران ایرانی که امروز در ورزشگاه برای مان سنگ تمام گذاشتند. مطمئنا مردمی که در ایران بازی را می دیدند هم هیجانی بیش از این داشتند و دل شان پیش ما بود و ما این حس را در وجودمان داشتیم که همه آنها کنارمان هستند. اما حقیقت این است که ما متاسفانه یک گل از آرژانتین خوردیم و مسابقه ای که حق مان از آن حداقل یک امتیاز بود را بدون امتیاز پایان دادیم .اما هنوز دنیا برای مان به آخر نرسیده است. ما شانس زیادی برای صعود داریم و باید در بازی آخر با تمام وجود بجنگیم برای رفتن به دور بعدی بازی ها.

*بازی خوب ایران ، طرفداران برزیلی را هم با شما همراه کرد؟

فارغ از کری هایی که دو کشور با هم دارند فکر می کنم چیزی که باعث شد جو ورزشگاه به سمت ما برگردد ، بازی ما طوری بود که آرژانتینی ها و البته همه طرفداران سورپرایز شدند و این اتفاق بود که باعث شد برزیلی ها با هیجان در کنار طرفداران ایرانی قرار بگیرند و جو جالبی در استادیوم ایجاد شود. ما که از این فریاد های موافق حسابی انگیزه گرفته بودیم و سعی داشتیم با تمام وجود بازی کنیم. همین کار را هم کردیم. این که ما داشتیم جلوی یکی از بزرگترین تیم های دنیا ، تیمی که بخت اول قهرمانی دنیاست ، این قدر پایاپای بازی می کنیم دلیلی بود برای آن همه محبت. ما نباید این بازی را می باختیم. در تمام طول بازی فقط یک اشتباه داشتیم در دقیقه ۹۲ که همان یک اشتباه نتیجه را رقم زد.

*فرصت های زیادی را هم از دست دادید

دقیقا .ما کلی شانس در نیمه دوم داشتیم . بارها ما می توانستیم به گل برسیم اما دروازه بان حریف و بدشانسی ما نگذاشت توپ ها گل بشوند. به هر حال ما به بهترین تیم دنیا باختیم.

کارلوس کروش قبل از بازی گفته بود این بازی بدون شک بزرگترین بازی زندگی بازیکنان من است. تو این حرف را قبول داری؟

بدون شک این بازی در فوتبالم یکی از بزرگترین بازی ها و شاید بزرگترین مسابقه ای بوده که تا حالا انجام داده ام. خیلی دیگر از هم تیمی هایم هم همین نظر را درباره این بازی دارند اما به هر حال فوتبال ، فوتبال است و بازی هم بازی آن بازی برای ما تمام شده است و از این به بعد تنها باید به بازی های بعدی مان فکر کنیم.بازی مهم با بوسنی که نتیجه اش می تواند سرنوشت ما برای صعود از گروه را مشخص کند. ما در ان مسابقه به دنبال صعود از گروه مان هستیم.

*چقدر امیدواری به صعود؟

خیلی . ما اگر بازی مان را ببریم به احتمال بسیار زیاد صعود می کنیم چون بعید می دانم آرژانتینی ها بازی با نیجریه را دست کم بگیرند .

*فکر می کنی تیم این توان را دارد که بتواند باز هم مسابقه ای را با این فشار پشت سر بگذارد؟

شرایط تیمی خوبی داریم ، می توانیم برابر بوسنی هم برنده باشیم. باید کار کنیم و زحمت بکشیم که صعود کنیم. خسته هستیم اما تا بازی باید آماده بشویم. ما تیمی هستیم که آمده ایم اینجا تا همه تیم ها را سورپرایز کنیم . در بازی با آرژانتین هم بدون شک ما حریف مان را سورپرایز کردیم. ولی فقط دو دقیقه کم آوردیم و فضا در اختیار مسی گذاشتیم.

*حالا به نظرت ایران بهتر بازی کرد یا آرژانتین؟

با افتخار می گویم ما بهتر از آرژانتین بازی کردیم و آنها تحت تاثیر بازی مان بودند اما متاسفانه یک تصمیم اشتباه فوتبالی از داور همه چیز را خراب کرد. البته او عمدا این تصمیم را نگرفت! ما موقعیت های زیادی هم داشتیم که از دست رفتند ولی به هر حال این اتفاق افتاده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج