۱۱۷۹۲۷
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

زندانی کردن بدهکار برای طلبکار پول نمی شود

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: زندان برای بزهکاران، سارقان و اراذل و اوباش است و زندانی کردن فرد بدهکار برای طلبکار پول نمی شود.

خبرگزاری مهر: غلامحسین اسماعیلی اظهار داشت: زندان برای بزهکاران، سارقان و اراذل و اوباش است که امنیت جامعه را به خطر انداخته است. سیاست قوه قضائیه برخورد با این افراد است. ما از مردم سوال می کنیم آیا زندانی کردن بدهکار برای مردم پول می شود؟

وی افزود: در ارتباط با بدهکاران سیاست ما این است که اگر مشخص شود بدهکارانی پول دارند و نمی خواهند پول را بدهند آنها را به زندان می فرستیم تا پول مردم را باز گردانند.

رئیس کل دادگستری استان تهران تاکید کرد: متاسفانه مردم می گویند فرد بدهکار را بازداشت کنید تا مجبور شود پولش را بدهد این موضوع صحیحی نیست. اگر بدهکار به زندان برود برای فرد طلبکار پول می شود.

اسماعیلی در ادامه افزود: ما به مردم توصیه می کنیم در تنظیم قراردادها و دریافت تضمین های لازم تمام توجه خود را داشته باشند تا پس از امضاء قرارداد دچار مشکل نشوند. اگر فردی برای فرار از بدهی معامله ای به قصد فرار از دین انجام دهد ما اموال او را توقیف کرده و برای فرد حتی مجازات زندان در نظر گرفته می شود.

وی درباره نزول خواری نیز گفت: برای برخورد با نزول خواری قانون داریم اما اثبات آن سخت است. ما نمی گوییم امکان ندارد که بتوان به این موضوعات رسیدگی کرد چه بسا همین امروز زندانیانی به خاطر نزول خواری در زندان هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج