۱۲۰۷۴۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

نقشه پیچیده سارق برای خرید مزدا ۳!

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که برای خرید مزدا ۳ اقدام به سرقت از حساب مافوقش کرده بود

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که برای خرید مزدا ۳ اقدام به سرقت از حساب مافوقش کرده بود.


سرهنگ محمدمهدی کاکوان در تشریح جزییات این خبر گفت: اواخر اردیبهشت‌ ماه امسال مردی به نام نادر با حضور در پلیس فتای پایتخت اعلام کرد که مبلغ ۳۵ میلیون تومان از حساب وی به روش برداشت غیرمجاز به سرقت رفته است.

وی با بیان اینکه ماموران در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که مالباخته دارای یک فروشگاه بسیار بزرگ تبلت، تلفن همراه، نوت‌بوک و... است، گفت: بررسی‌های پلیسی و تحقیق از حساب‌های بانکی این فرد نشان داد که نه تنها مبلغ ۳۵ میلیون تومان از حساب وی به صورت غیرمجاز برداشت شده است، بلکه ۱۶۵ میلیون تومان دیگر نیز بدون اجازه وی از حسابش برداشت شده است.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت با بیان اینکه کارآگاهان پلیس با مهندسی معکوس توانستند ردپای پسری جوان به نام داریوش را در این پرونده بیابند، گفت: نکته قابل توجه این بود که داریوش شاگرد مغازه مالباخته محسوب می‌شده که توانسته بود با فعال کردن رمز دوم حساب بانکی نادر از وی سرقت کند.

کاکوان با بیان اینکه با روشن شدن نقش داریوش در این سرقت، تحقیق از وی در دستور کار قرار گرفت، گفت: این فرد در اعترافاتش عنوان کرد که با سوءاستفاده از حساب بانکی نادر و با توجه به حجم پول‌های در گردش این فرد، اقدام به سرقت از او کرده است.

به گفته کاکوان بررسی‌ها نشان داد که داریوش اقلامی چون تلفن همراه، تبلت، نوت‌بوک و... را با پول مالباخته خریداری و پس از مدتی با این بهانه که لوازم جدید خریده است، مجددا اقلام خریداری شده گذشته را به می‌فروخت.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که داریوش به صورت ارقام کوچک اقدام به برداشت پول از حساب نادر می‌کرده، گفت: با این حال داریوش در یک عملیات بانکی ۱۱۷ میلیون تومان پول برای خرید یک دستگاه مزدا ۳ از حساب نادر برداشت کرده بود اما مالباخته متوجه برداشت غیرمجاز نشده بود.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت با بیان اینکه بلافاصله مزدا۳ این متهم توقیف و حساب بانکی وی نیز مسدود شد، گفت: به فروشندگان توصیه می‌شود که در امور بانکی خود از سیستم حسابداری نوین استفاده کنند تا نسبت به مدیریت حساب بانکی‌شان اقدام کرده و از میزان درآمد واقعی‌شان مطلع شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج