۱۲۱۳۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مورینیو: نبود سیلوا تاثیرگذارتر از نیمار است

سرمربی پرتغالی چلسی معتقد است که غیبت سیلوا در دیدار برابر آلمان در نیمه نهایی جام جهانی تاثیرگذارتر از نیمار است. او می‌گوید دانته بهترین گزینه برای جانشینی سیلوا است.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتبال برزیل باید در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ به مصاف آلمان برود. این دیدار در حالی برگزار می شود که برزیل دو ستاره کلیدی و تاثیر گذار خود را به نام های تیاگو سیلوا و نیمار در اختیار ندارد. در حالی که همه از غیبت نیمار بهترین گلزن برزیل سخن به میان می آورند ژوزه مورینیو سرمربی چلسی معتقد است که غیبت سیلوا تاثیر گذارتر از نیمار است.

آقای خاص که در جمع خبرنگاران صحبت می کرد، گفت: بدون شک برزیل به نیمار احتیاج خواهد داشت. او بازیکنی بسیار توانا و تکنیکی است که می‌تواند برای هر خط دفاعی مشکل ساز باشد. او همچنین به خوبی ضربه آزاد می زند و از این طریق هم می‌تواند تیمش را در موقعیت گلزنی قرار دهد، اما غیبت سیلوا تاثیرگذارتر است چرا که نقطه قوت برزیل خط دفاعی این تیم است. خط دفاعی برزیل نمایش خوبی داشته است و سیلوا به این خط دفاعی توازن و هماهنگی بخشیده است بنابرین غیبت او می‌تواند ضربه سنگینی به تیم اسکولاری بزند.

مورینیو درباره این سوال که چه بازیکنی می‌تواند جای خالی سیلوا را پر کند این گونه پاسخ داد: برزیل در خط دفاعی دو مهره دیگر به نام های انریکه و دانته را در اختیار دارد. هر کدام از این بازیکنان می توانند به جای سیلوا بازی کنند. اسکولاری در دیدار برابر کلمبیا از انریکه استفاده کرد بنابرین او می‌تواند یکی از گزینه‌های احتمالی جانشینی سیلوا باشد، اما به نظر من دانته بهترین گزینه است، چرا که او در بایرن‌مونیخ بازی می‌کند و به خوبی با فوتبال آلمان و بازیکنان این تیم آشنا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج