۱۲۴۶۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هر کسی که در فوتبال زحمت می‌کشد، مظلوم واقع می‌شود

عنایتی: اکبرپور سرخورده شده!

مهاجم تیم پدیده خراسان گفت: تصمیم سیاوش برای خداحافظی از فوتبال جدی بود چون به خاطر رفتارهایی که در استقلال با او شد از فوتبال سرخورده شده بود.

تسنیم: مهاجم تیم پدیده خراسان گفت: تصمیم سیاوش برای خداحافظی از فوتبال جدی بود چون به خاطر رفتارهایی که در استقلال با او شد از فوتبال سرخورده شده بود.

رضا عنایتی در مورد اردوی تیم پدیده خراسان در کشور صربستان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی قبلی این آخرین اردوی ما پیش از آغاز فصل بود. دوست داشتیم همه بازیکنان در این اردو حضور داشته باشند اما برخی از آنها به خاطر مشکلات ویزا نتوانستند کنار تیم باشند. به همین خاطر تصمیم گرفته شد که اردوی ما ۷ روزه باشد و به ایران برگردیم تا با همه بازیکنان تمرین کنیم.

سیاوش اکبرپور که به تازگی به تیم پدیده خراسان پیوسته است، در گفت‌ وگو با خبرگزاری تسنیم مدعی شده بود که شاید به خاطر نامهربانی‌‌هایش در استقلال از فوتبال خداحافظی کند. عنایتی در واکنش به صحبت‌های اکبرپور گفت: تصمیم سیاوش برای خداحافظی از فوتبال جدی بود چون به خاطر رفتارهایی که در استقلال با او شد، از فوتبال سرخورده شده بود.

عنایتی تصریح کرد: سیاوش در بدترین شرایط برای استقلال بازی کرد. متاسفانه هر کسی که در فوتبال زحمت می‌کشد، مظلوم واقع می‌شود و نوک انتقادات به سمت او می‌رود. وقتی متوجه شدم که سیاوش می‌خواهد چنین تصمیمی بگیرد، با او صحبت کردم که از تصمیم خود منصرف شود. زمانی هم که علیرضا مرزبان او را می‌خواست با سیاوش صحبت کردم تا به پدیده بیاید.

وی در پایان گفت: سیاوش سنی ندارد که بخواهد از فوتبال خداحافظی کند. امیدوارم با حضور سیاوش در پدیده زوج خوبی مانند سال‌های گذشته بسازیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج