۱۲۶۴۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

قتل هولناک زن توسط ضربات متعدد چاقو

مردي بعد از مشاجره با همسر سابقش او را با ۳۰ ضربه چاقو به قتل رساند و گريخت.

مردي بعد از مشاجره با همسر سابقش او را با ۳۰ ضربه چاقو به قتل رساند و گريخت.

بعد از ظهر روز يكشنبه زني با ماموران پليس ۱۱۰ تماس گرفت و وقوع يك قتل را گزارش داد. اين زن كه صدايش به شدت مي‌لرزيد و ترسيده ‌بود، گفت قصد داشت در ماجرا دخالت كند و مقتول را نجات دهد، اما قاتل او را با چاقو تهديد كرده‌‌ است و اگر ماموران به موقع نرسند او فرار خواهد كرد.

اپراتور مركز پس از دريافت اين گزارش ۱۱۰ موضوع را به كلانتري گلبرگ خبر داد و ماموران به محل حادثه اعزام شدند. آنها وقتي رسيدند كه قاتل از محل فرار كرده ‌بود اما جسد مقتول كه زني جوان به نام زهرا بود، غرق در خون روي زمين افتاده بود.

پليس به بازپرس كشيك قتل خبر داد و با توجه به دستور رسيده، جسد به پزشكي قانوني انتقال داده ‌شد. بررسي‌هاي كارآگاهان نشان داد، مقتول زني ۳۷ساله به ‌نام زهراست كه سه‌ ماه قبل از شوهرش حميد جدا شده و روز حادثه براي ديدن پسرش به نام اميد به خانه او رفته‌ بود كه در آنجا به‌علت نامعلومي با حميد درگير شد و با ضربات چاقوي اين مرد به قتل رسيد.

آن‌طور كه شاهدان عيني به پليس خبر دادند، حميد بعد از وارد آوردن ضربات چاقو از خانه فرار كرد.
ماموران در اولين گام دو زن همسايه را كه شاهد اين ماجرا بودند، مورد بازجويي قرار دادند. اين دو زن گفتند: با صداي درگيري از خانه بيرون آمديم ما زهرا را مي‌شناختيم او تا چند ماه قبل با شوهرش زندگي مي‌كرد اما مدتي بود كه از هم جدا شده‌ بودند. آن روز وقتي صداي درگيري را شنيديم، متوجه شديم باز حميد و زنش دعوا مي‌كنند.

وقتي بيرون آمديم، ديديم حميد با چاقويي خون‌آلود در پاگرد ايستاده ‌است. خواستيم جلو برويم كه ما را تهديد كرد و گفت اگر جلو بياييد شما را هم مي‌زنم. او پشت‌سر هم بر بدن زهرا ضربه وارد مي‌كرد. زهرا اول جيغ كشيد اما وقتي ضربات بعدي بر بدنش وارد شد ديگر نتوانست واكنشي نشان‌بدهد و بي‌حالي روي زمين افتاد.

بلافاصله به پليس زنگ زديم اما تا ماموران برسند، زهرا جان داد و شوهرش هم به خانه رفت، لباس‌هاي خون‌آلودش را عوض و فرار كرد، البته تا جايي كه ما مي‌دانيم اميد پسر زهرا در خانه بود.
پليس براي به دست آوردن اطلاعات بيشتر اعضاي خانواده زهرا را مورد بازجويي ‌قرار داد.

يكي از اعضاي خانواده مقتول گفت: زهرا و شوهرش سه ماه قبل از هم جدا شدند. زهرا از همان ابتدايي كه ازدواج كرد، با شوهرش مشكل داشت. حميد مرد بداخلاقي بود و زهرا هميشه از اعتياد او شكايت مي‌كرد. او زهرا را كتك هم مي‌زد. او به خاطر پسرش اميد اين همه سال به زندگي مشترك ادامه داد و هميشه مي‌گفت اگر جدا شود اميد آسيب مي‌بيند. وقتي پسرك بزرگ شد مادرش تصميم گرفت جدا شود. طلاق زهرا و حميد توافقي بود.
او ادامه ‌داد: حميد بعد از جدايي دست‌بردار نبود. او مي‌گفت مي‌خواهد دوباره با زهرا زندگي كند اما چون زهرا خيلي از شوهرش كتك خورده‌ بود، به حرف‌هاي او اعتماد نكرد و گفت نمي‌خواهد اين كار را بكند.
زهرا و حميد خانه‌اي داشتند كه سه‌دانگ آن به نام زهرا بود. او هم سهمش را مي‌خواست اما حميد به جاي اينكه خانه را بفروشد، مي‌گفت همه خانه را به زهرا مي‌دهد و از او مي‌خواست كه دوباره برگردد. اين كشمكش‌ها ادامه داشت تا اينكه دو روز قبل از حادثه، پسر زهرا تماس گرفت. او از مادرش خواست كه به ديدنش برود چون اميد در خانه پدرش زندگي مي‌كرد، زهرا دوست نداشت به آنجا برود.

اميد مي‌گفت تصادف كرده‌ است. روز آخر گريه كرد و به مادرش گفت تو با پدر من اختلاف داري اما من مريضم و به ديدنم نمي‌آيي. گريه اميد باعث شد زهرا همه چيز را زير پا بگذارد و به خانه حميد برود. او فقط مي‌خواست چند ساعتي پيش پسرش باشد و مي‌گفت اگر بتواند حميد را قانع كند اميد را نزد خودش مي‌آورد تا از او مراقبت كند. چند ساعت بعد در حالي‌كه ما فكر مي‌كرديم زهرا پيش اميد است، خبر دادند او به دست شوهر سابقش كشته ‌شده‌ است.

وقتي متن بازجويي‌ها در اختيار بازپرس روشن كشيك ويژه قتل دادسراي جنايي تهران قرار گرفت، او براي روشن شدن ابعاد پرونده دستور داد تا اميد كه روز حادثه در خانه بود، مورد بازجويي قرار گيرد.

اين در حالي است كه پزشكي قانوني روز گذشته در گزارش اوليه خود نوشت: زهرا زن ۳۷ساله به شدت كتك خورده و زخم‌هاي روي سرش نشان مي‌دهد موهاي‌ او در درگيري كنده‌ شده‌ است. اين زن ۳۰ ضربه چاقو خورده است و ضربات به نقاط مختلف بدنش اصابت كرده، اما ضربه كشنده به قلب اين زن وارد شده ‌است. شكستگي جمجمه و همچنين شكستگي‌هاي مختلف هم در قسمت‌هايي از دست زهرا ديده‌ شده‌ است.

بنا بر اين گزارش اكنون بازپرس روشن دستور داده است با توجه به متواري بودن حميد -متهم ۴۳ساله- تحقيقات براي دستگيري او آغاز شود.

منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قتل هولناک زن توسط ضربات متعدد چاقو


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج