۱۲۷۵۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: فابرگاس گمشده چلسی بود

سرمربی چلسی از جذب ستاره اسپانیایی جدید خود بسیار راضی به نظر می‌رسد و می‌گوید فابرگاس گمشده آبی‌ها برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است.

ایسنا: سسک فابرگاس سرانجام بعد از تجربه‌ای سخت با بارسلونا از این تیم جدا شد تا پیراهن چلسی را بر تن کند و شاگرد ژوزه مورینیو در این تیم انگلیسی شود.

سرمربی پرتغالی چلسی از جذب این مهره اسپانیایی خوشحال است و می‌گوید که فابرگاس گمشده چلسی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است: «همواره فکر می‌کردم که فابرگاس کاتالونیایی باقی می‌ماند. اصلا فکر نمی‌کردم که بارسلونا را ترک کند؛ به ویژه این که ژاوی در حال بازنشسته شدن است و آبی-اناری‌ها باید به فکر جانشینی شایسته برای او می‌بودند. فابرگاس بهترین گزینه برای جانشینی ژاوی بود اما بارسلونا با فروش او موافقت کرد.

او ادامه داد: فابرگاس نشان داد که به جدایی از بارسلونا علاقمند است. او دوست داشت به لیگ برتر انگلیس بازگردد؛ همچنان که من هم دوست داشتم به این لیگ مهیج برگردم. من هم در تیم بزرگی در اسپانیا مربیگری می‌کردم اما مثل فابرگاس دوست داشتم به لیگ برتر بازگردم. به محض این که فهمیدم فابرگاس به جدایی از بارسلونا فکر می‌کرد با او تماس گرفتم تا او را به لیگ برتر بازگردانم. اطمینان پیدا کردم که او گمشده چلسی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است به همین خاطر در بستن قرارداد با او شک نکردم.

ژوزه مورینیو فصل قبل بعد از چند سال دوری از چلسی به این تیم بازگشت تا باردیگر روزهای خوب خود با این تیم را تکرار کند، اما در نخستین فصل حضورش بعد از بازگشت عملکرد خوبی نداشت و تیم او نتوانست در هیچ رقابتی جام قهرمانی را بالای سر برد. چلسی در فصل جابه‌جایی تابستانی فعالیت بسیار خوبی داشت و توانست بازیکنان خوب زیادی از جمله کاستا و فابرگاس را جذب کند تا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس باشد. مورینیو ادامه داد: فابرگاس کلید قهرمانی ما در لیگ برتر است. او به خوبی با فضای لیگ جزیره آشناست و تجربه بسیار بالایی در این رقابت‌ها دارد. این باعث می‌شود که خیلی سریع خود را با شرایط بازی در این لیگ وفق دهد. خوشحالم که چنین بازیکنی را جذب کرده‌ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج