۱۲۷۶۰۸
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

مسکن مهر «چاوز» هم آمد! +عکس

رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کرد با افتتاح اولین فاز شهر بزرگ "هوگو چاوز" طی هفته‌های آینده، یکی از آرزوهای رهبر فقید این کشور برای ساخت مسکن برای محرومین، تحقق خواهد یافت.

خبرگزاری مهر: رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کرد با افتتاح اولین فاز شهر بزرگ "هوگو چاوز" طی هفته‌های آینده، یکی از آرزوهای رهبر فقید این کشور برای ساخت مسکن برای محرومین، تحقق خواهد یافت.

ساخت بیش از ده هزار واحد مسکونی در قالب سه شهرک در قالب "ماموریت بزرگ مسکن" ونزوئلا به پایان رسیده و به زودی مراحل تحویل آن آغاز می‌شود. این شهرک‌ها توسط شرکت‌های خصوصی ایرانی و با بودجه دولت ونزوئلا و با حضور صدها تکنسین و مهندس ایرانی و هزاران ونزوئلایی ساخته شده است.

مسکن مهر «چاوز» هم آمد! +عکس

"نیکلاس مادرو"، رئیس‌جمهور ونزوئلا که روز گذشته در استان "کارابوبو" و در محل ساخت یکی از شهرک‌های مسکونی حضور یافته بود، گفت: در ماه سپتامبر اولین فاز «شهر بزرگ چاوز» تحویل خواهد شد. وی افزود: این شهر که با همکاری شرکت‌های خصوصی ایرانی ساخته شده است از امکانات مختلف از جمله هشت مهد کودک، دو مدرسه جامع بولیواری، دو دبیرستان جامع بولیواری، مراکز فرهنگی و ورزشی از جمله استادیوم فوتبال، بیسبال، دو باشگاه بدنسازی، محوطه ورزشی روباز، سالن اجتماعات، دو کتابخانه و یک بیمارستان برخوردار است.

همچنین مقر فرماندهی جنوب که مرکز امنیتی جنوب والنسیا خواهد بود و وابسته به گارد ملی ونزوئلا است در این ناحیه مستقر خواهد شد.

مادورو اظهار داشت: اگر بخواهیم بگوییم در یک نقطه از کشور، رویا و آرزوی فرمانده ما "هوگو چاوز" برآورده شد، همینجا در "والنسیا" است که شهرهای خوشبختی و صلح در قالب "ماموریت بزرگ مسکن" ساخته شد.

مسکن مهر «چاوز» هم آمد! +عکس

رئیس‌جمهور ونزوئلا افزود: بابت این عملیات و موفقیت بزرگ می‌خواهم از شرکت‌های ایرانی و جمهوری اسلامی ایران تشکر کنم و به آنها تبریک بگویم. وی در همین رابطه اضافه کرد: به شما اعلام می‌کنم که منابع لازم را برای ادامه کارتان تصویب کرده‌ایم و بلافاصله فاز دوم و سوم شهر بزرگ چاوز و ساخت بیش از یازده هزار و پانصد واحد مسکونی جدید آغاز خواهد شد.

ساخت سه شهرک با جمع ده هزار و هشتصد واحد مسکونی، ساختمان‌های جنبی، شهرسازی و زيرساخت‌های شهری در سه منطقه مختلف كشور ونزوئلا در کمتر از دو سال به پایان رسیده و در نوع خود رکوردی قابل افتخار محسوب می‌شود.

ونزوئلا از سالها پیش و در چارچوب تحقق آرمان‌های انقلاب بولیواری خود، برای رسیدگی به نیازهای اقشار محروم جامعه و استقرار عدالت در کشور، دستور اجرای طرح "ماموریت بزرگ مسکن" را صادر کرد. خانه‌های ساخته شده در قالب این ماموریت، اغلب به همه وسایل و امکانات اولیه زندگی مجهز هستند و بدون هیچ هزینه‌ای به خانواده‌های نیازمند اعطا می‌شود.

دولت چاوز برای اجرای این ماموریت، از شرکت‌های متخصص در کشورهای دوست خود یاری خواست و در همین راستا، چند شرکت بزرگ ایرانی به ساخت واحدهای مسکونی انبوه در ونزوئلا روی آوردند.

مسکن مهر «چاوز» هم آمد! +عکس

در همین رابطه، چندی پیش رئیس هیئت مدیره انجمن صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی ایران اظهار داشت ‌ساخت‌وسازهای شرکت‌های ایرانی در ونزوئلا تماما با سرمایه و پول دولت همان کشور بوده است و لذا می‌توان گفت که سرمایه‌گذاری شرکت‌های ایرانی صفر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kami

      فکر کنم هرچی باشه از این مسکن مهر ها خیلی بهتر باشه
      چند روز پیش رفته بودم برای یکی از دوستام مسکن مهر ببینیم ، برای راه پله ها و راه رو ها هرچی سنگ لب پر و ترک خورده و شکسته ها رو استفاده کردن
      کیفیت ساخت افتضاح
      تازه هیچکدوم پارکینگ ندارن

    • ایمان

      احمدی نژاد کاری کرد که چنگیز مغول به بهشت برود.رفته بودیم دیدن مسکن مهر بشکه 220 لیتری داخل یکی از طبقات گذاشته بودند که بخاطر وجود بشکه سقف طبقه زیر ترک خورده بود . خدار رحمت کند چنگیز مغول را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج