۱۲۸۱۵۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مقایسه تعرفه‌ های تلفن همراه

روز گذشته مدیر عامل اپراتور دوم از نحوه‌ی اطلاع‌رسانی رسانه‌ها درباره تغییر تعرفه‌های ارتباطی گلایه‌ و تاکید کرد که ایرانسل کاهش هم در تعرفه‌های خود داشته‌ و اکنون در سیم‌کارت‌های دائمی این اپراتور تعرفه ۴۹۹ ریال است.

ایسنا: روز گذشته مدیر عامل اپراتور دوم از نحوه‌ی اطلاع‌رسانی رسانه‌ها درباره تغییر تعرفه‌های ارتباطی گلایه‌ و تاکید کرد که ایرانسل کاهش هم در تعرفه‌های خود داشته‌ و اکنون در سیم‌کارت‌های دائمی این اپراتور تعرفه ۴۹۹ ریال است.

پاسخ مدیر عامل ایرانسل درباره این که تعداد مشترکان سیم‌کارت دائمی ایرانسل کمتر از دارندگان اعتباری‌ها است این بود که مهم نیست و تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند به مشترک سیم‌کارت‌های دائمی تبدیل شوند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

تعرفه‌های پیام چند رسانه‌ای ایرانسل به گفته دزفولی از ۳۲ تومان به ۱۹۹ ریال رسیده و کاهش داشته در حالی که هم‌اکنون برخی اپراتورها همین سرویس را با قیمت ۱۰۰ تومان ارائه می‌کنند همچنین تماس از سیم‌کارت اعتباری ایرانسل به تلفن ثابت هم با کاهش تعرفه مواجه بوده است.

مدیر عامل ایرانسل ادامه داد: در مجموع از میان ۱۲ آیتمی که برای تعرفه‌ سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری وجود دارد (پیامک، تماس درون و برون شبکه‌ای و پیام چند رسانه‌ای)، ما در ۱۰ زمینه تعرفه‌ای پایین‌تر از همراه اول داریم و تنها در یک بخش معادل آنها بوده و در یک آیتم بالاتریم.

اما تعرفه سیم‌کارت دایمی و اعتباری ایرانسل و همراه اول در جدول زیر که مرجع آن وب سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وب سایت ایرانسل و همراه اول است، دقیقا بیان شده است.

مقایسه تعرفه‌ های تلفن همراه

مقایسه تعرفه‌ های تلفن همراه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج