۱۲۸۹۳۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جدیدترین آمار فروش فیلم‌ های روی پرده

سینمای ایران آخر هفته نسبتا خوبی را پشت سرگذاشت، آمار فروش فیلم‌های سینمایی نشان از فروش ۱۷۷ میلیونی پنج فیلم روی پرده فقط در روز پنجشنبه ۱۶ مرداد دارد.

خبرآنلاین: سینمای ایران آخر هفته نسبتا خوبی را پشت سرگذاشت، آمار فروش فیلم‌های سینمایی نشان از فروش ۱۷۷ میلیونی پنج فیلم روی پرده فقط در روز پنجشنبه ۱۶ مرداد دارد.

سمیه علیپور در خبرآنلاین نوشت: در دومین هفته اکران فیلم‌های سینمایی که در نوبت نمایش عید فطر روی پرده رفتند، «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی بیشترین فروش روزانه را دارد. این فیلم سینمایی با بازی رضا عطاران موضوعی اجتماعی را با لحنی طنزآلود مطرح می‌کند. خلاصه داستانی که از فیلم منتشر شده به این شرح است: «یک شهر شلوغ... یک مرد تنها...هزار کوچه بن بست... اسلحه کلاش، یک خشاب خالی و هزار بغض فروخفته. اسد: آدم بدبخت، آدم ناشکرِ. عادل: کدوم ناشکری، ما از اونائیم که به دنیا اومدیم ولی دنیا به ما نیومد...»

ساعد سهیلی که در فیلم سینمایی «گشت ارشاد» نیز با پدر همکاری کرده بود در این فیلم نیز حضور پیدا کرده و در کنار بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، شقایق فرهانی، شهرام حقیقت دوست، اندیشه فولادوند و جواد عزتی نقش آفرینی کرده است.

اکران «گشت ارشاد» در نوروز ۱۳۹۱ نیمه رها شد و حالا استقبال از فیلم جدید سهیلی شاید بتواند خاطره بد اکران فیلم قبلی را از ذهن کارگردان دور کند. «کلاشینکف» در مدت ۱۶ روز نمایش ۵۲۲ میلیون تومان فروخته است.

«رد کارپت» دیگر فیلمی که عطاران در آن بازی دارد و البته ساخته خود او هم هست، بعد از ۳۲ روز اکران به فروش یک میلیارد و ۵۴۵ میلون تومانی دست پیدا کرده است. این فیلم ماجرای یک بازیگر ناشناخته سینماست که راهی جشنواره فیلم کن می‌شود تا فیلمنامه خود را به دست استیون اسپیلبرگ برساند. در روزهایی که فیلم عطاران فروش خوبی را از سر می‌گذراند، صحبت‌های این کارگردان که به نوعی ضدروشنفکری برداشت شده،‌ بعضی حواشی را برای او به همراه داشته است. مانی حقیقی کارگردان سینما و صفی یزدانیان منتقد فیلم و کارگردان، دو چهره‌ای هستند که به صحبت‌های عطاران واکنشی نشان داده‌اند.

«آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» ساخته بهروز افخمی دیگر فیلمی است که این روزها به نمایش درآمده است. فراهم نبودن امکان تبلیغات شهری برای این فیلم اعتراض سیدجمال ساداتیان تهیه‌کننده آن را به همراه داشته است، اما به نظر می‌رسد همچنان تغییری در وضعیت این فیلم به وجود نیامده است.

فیلم افخمی ماجرای دختری یک خانواده‌ی سینمایی است، پدر و مادر بازیگری که در میان رقابت با هم،‌ با مشکل طلاق دخترشان روبرو می‌شوند. بازی مهدی فخیم‌زاده را در نقش پرویز دیوان‌بیگی بازیگر مطرح سینما، می‌توان یکی از به یادماندنی‌ترین حضورهای این کارگردان و بازیگر در سینمای ایران محسوب کرد. گوهر خیراندیش، مرجان شیرمحمدی، شهین تسلیمی، رامبد جوان دیگر بازیگران این فیلم هستند. مانی حقیقی نیز در نقش یک کارگردان سینما حضوری کوتاه در این فیلم دارد. این فیلم بعد از ۱۶ روز نمایش ۳۷۳ میلون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته است.

«امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی، در مدت ۱۶ روز اکران ۳۰۸ میلیون تومان فروش داشته است؛ این فیلم ماجرای یک راننده تاکسی با بازی پرویز پرستویی که با دردسر‌های پیش آمده برای مسافرش همراه می‌شود. سهیلا گلستانی و شبنم مقدمی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی ماجرای به دنیا آمدن سه قلوهای یک زن و شوهر جوان است، شوهری که طلبه است و سعی می‌کند با تلاش زیاد مخارج خانواده را تامین کند. جواد عزتی نقش طلبه را در این فیلم بازی می‌کند و نازنین بیاتی در نقش همسر او ظاهر شده است. این فیلم که منوچهر محمدی آن را تهیه کرده است بعد از ۱۶ روز نمایش ۲۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته است.

«حراج» به کارگردانی حسین شهابی روایتی از زندگی سه زن است. این فیلم در ۱۷ روز نمایش ۵۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته است. فریبا خادمی، نسیم ادبی، مهسا آبیز و مریم سرمدی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نام فیلم

کارگردان

روزهای نمایش

فروش تهران

رد کارپت

رضا عطاران

32

1 میلیارد و 545 میلیون تومان

کلاشینکف

سعید سهیلی

16

522 میلیون تومان

آذر، شهدخت، پرویز و دیگران

بهروز افخمی

16

373 میلون و 400 هزار تومان

امروز

رضا میرکریمی

16

308 میلیون تومان

فرشته‌ها با هم می‌آیند

حامد محمدی

16

211 میلیون و 800 هزار تومان

حراج

حسین شهابی

17

53 میلیون و 300 هزار تومان


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج