۱۲۹۷۷۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«قوی‌ترین مردان» دوباره برگزار می‌شود؟

رییس فدراسیون پرورش اندام از حضور مشاور فیلا برای کمک رسانی به منظور مسابقات "قوی‌ترین مردان" در ایران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: ناصر پورعلی‌فرد اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های که انجام شده ، قرار است سال آینده یک دوره مسابقه "قوی‌ترین مردان جهان" در ایران برگزار شود که به همین منظور کارهای اولیه برای این برنامه شروع شده است. یکی از میهمانان اصلی این برنامه "ردکین" مشاور فیلا و یکی از مسئولان منطقه‌ای "قوی‌ترین مردان" در اروپاست. از او دعوت خواهیم کرد تا در این مسابقات در کنار ما حضور داشته باشد.

وی افزود: قوی‌ترین مردان جهان زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار نمی‌شود، چون فدراسیون جهانی ندارد. این مسابقات به صورت انفرادی و با حضور بهترین‌های جهان برگزار می‌شود. ایران قبلا یک دوره میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده داشته است. قصد داریم در میزبانی دوم خودمان نیز بهترین‌ها را دعوت کنیم تا شاهد مسابقاتی در سطح عالی باشیم.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تاکید بر این که حضور "رافائل فانتونفا" رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام در ایران قطعی است، گفت: همزمان با اجلاس فدراسیون آسیایی از او دعوت کردیم تا به ایران بیاید و قرار شده بهمن ماه در ایران باشد. زمان قطعی حضور او در ایران هنوز مشخص نیست، اما ماه بهمن قطعی شده است.

پورعلی‌فرد در مورد برگزاری مسابقات "قوی‌ترین مردان ایران" نیز گفت: این رقابت‌ها دو سال بود که برگزار نمی‌شد، اما در تلاش هستیم که هر طور که شده دوباره آن را احیا کنیم، چون مسابقاتی خوب و با کیفیت بالاست.

وی ادامه داد: در حال گرفتن اسپانسر برای برگزاری این مسابقات هستیم که ان‌شاءالله هر زمانی که به توافق برسیم این رقابت‌های زیبا را مانند سال‌های قبل برگزار خواهیم کرد و مردم عزیزمان دوباره می‌توانند آن را تماشا کنند.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: رایزنی‌هایی نیز با صدا و سیما داشته‌ایم که این رقابت‌ها پخش شود. ان‌شاءالله بعد از گرفتن اسپانسر این موضوع نیز برطرف خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج