۱۳۰۷۸
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

پسر۲۴ ساله طعمه دختران جوان درلانه وحشت

ساعت ۷:۳۰صبح روز شنبه گذشته جوانی که غرق در خون بود و گلوی او با چاقوی تیزی به عمق نیم سانتی متر بریده شده بود هراسان خود را به کلانتری شهرک شهید رجایی رساند و در حالی که بریده سخن می گفت، راز وحشت در باغ سبزی را افشا کرد.

ساعت ۷:۳۰صبح روز شنبه گذشته جوانی که غرق در خون بود و گلوی او با چاقوی تیزی به عمق نیم سانتی متر بریده شده بود هراسان خود را به کلانتری شهرک شهید رجایی رساند و در حالی که بریده سخن می گفت، راز وحشت در باغ سبزی را افشا کرد.

این جوان ۲۴ساله به سرهنگ عباس نیا (رئیس کلانتری) گفت: روز گذشته دو زن مرا به داخل منزلی در کنار «باغ سبزی» کشاندند وقتی واردخانه شدم ناگهان چند جوان ترسناک که تمام اعضای بدنشان خالکوبی بود و چاقوهای تیزی در دست داشتند دور و برم را گرفتند.

من از ترس می لرزیدم و نمی دانستم چه کار کنم.آنها با تهدید به مرگ، مبلغ ۲۰۰هزار تومان وجه نقدی را که همراهم بود با یک دستگاه گوشی تلفن همراه از من گرفتند و یک روز مرا در آن «لانه وحشت» نگه داشتند اما صبح روز بعد درحالی که مرا تهدید می کردند که به کسی چیزی نگویم گلویم را با یک چاقوی تیز بریدند و سپس رهایم کردند.

در پی اظهارات این جوان بلافاصله فرمانده کلانتری، ماجرا را به سرهنگ پاسدار احد کریمی (فرمانده انتظامی مشهد) اطلاع داد با توجه به اهمیت موضوع و به دستور سرهنگ کریمی، تیم ویژه ای از ماموران به سرپرستی فرمانده کلانتری برای ریشه یابی ماجرای «وحشت در باغ سبزی» به آدرس اعلام شده در خیابان کشاورز عزیمت کردند.

آنان در یک عملیات غافلگیرانه و با هماهنگی مقام قضایی، وارد خانه ای درکنار باغ سبزی شدند و جوان ۲۸ ساله ای را به همراه دختری ۱۶ساله وزنی ۲۲ساله درحالی دستگیر کردند که در وضعیت بسیار زننده ای قرار داشتند.

فرمانده انتظامی مشهد ضمن تایید این ماجرا درباره جزئیات این پرونده گفت: هر ۳نفری که در این منزل دستگیر شدند به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارند و سوابق کیفری دارند.

سرهنگ پاسدار احد کریمی افزود: با اعتراف این ۳نفر، ماموران انتظامی موفق شدند ۴جوان دیگر را که از همدستان این باند خطرناک هستند نیز ساعتی بعد دستگیر و به کلانتری منتقل کنند. همه آنها به کریستال اعتیاد دارند و از خانه و کاشانه خود طرد شده اند.

سرهنگ کریمی افزود: دختر ۱۶ساله ای که در این باند دستگیر شده از اهالی همان منطقه است که پس از مرگ پدرش به موادمخدر صنعتی آلوده شده است و اعضای باند از او برای به دام انداختن «طعمه ها» استفاده می کردند.

زن ۲۲ساله که قبلا با بستگان یکی از اعضای این باند ازدواج کرده و طلاق گرفته بود نیز برای مصرف موادمخدر به این مکان می آمد و این دو نفر با آرایش های غلیظ و زننده در خیابان ها حضور می یافتند و طعمه ها را برای زورگیری به این مکان می کشاندند و سپس اعضای دیگر باند با استفاده از چاقو و قمه و همچنین ایجاد رعب و وحشت، از آنان زورگیری می کردند.

منبع: خراسان

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پسر24 ساله طعمه دختران جوان درلانه وحشت


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید 2

      اگر واقیعت داشته باشه باید بلافاصله اعدام بشن

    • فاران

      خبرهای از این دست زیاده
      یه فکری برای معتادین و بیکاران بکنند .!

    • رحمان

      به جناب سرهنگ عباس نیاخسته نباشیدعرض میکنم ودستش رامیبوسم مشابه این بلارابنده درشهررشت تجربه کردم شکواییه رسمی تسلیم دادسرای محترم نمودم بعداز2ماه متهمان سرجرایم مشابه دستگیرشدزورگیری ازبنده راهم اعتراف کردیک هفته بعدمتهمان راحین ارتکاب جرم درتالش دستگیرشده بودندتابحال یک اخطاریه هم برای بنده نیامده تابحق ام برسم یااینکه مجازات متهمان راببینم

    • فرزانه

      واقعا متاسفم.فکر کنید وضع قشر قوی جامعه اینه ...

    • mmnn

      این زنها راباید اعدام کرد تاعبرت دیگران بشن تورابه خدافکری به حال زنهای خیابانی بکنید

    • sss

      آهاااا پسره هم که همین طورییییی به زور 2 تا حانوم رفته تو خونه!!!! اتفاقا اگه امثال این مرداا جمع شن اینجور مشکلاتم کمتر میشه!!!

    • سعيد

      آرامش جوانان رو بهم ميريزند !!!

    • صنم

      من نظر sss رو قبول دارم چرا همه مشکلات را گردن خانومها میندازید . چرا مردان دنبال این زنهایی که میدونند کثیف و آلوده هستند میروند وتازه بیشترشون هم متاهل هستند

    • حسن71

      شما خانم ها چطور روتون میشه حرف بزنید؟ من اگه جای شما بودم تا 1ماه حرف نمیزدم. باز هم قبول ندارید مقصر دخترا هستند.واقعا براتون متاسفم امیدوارم یکم بیشتر چشماتون رو باز کنید. صنم خانم یاsss

    • رها

      به قول مامانم همیشه شعبان ، یکدفعه هم رمضان . این همه آقایون بلا سر خانومها آوردند .......

    • کیانا

      امیدوارم دیگه از این اتفاقا نیفته ،این دفعه یه پسر قربانی شده اکثرااقربانی این حوادث خانم هان .حسن اقاچرا رومون نشه حرف بزنیم شما مردا امنیتو از بین بردین

    • یک دوست

      دوستان عزیز نه کار اون خانمها و نه کار این اقایان مثلا گول خورده درست بوده ولی وجود زنان خیابانی نشانگر وجود همان تعداد حداقل مرد خیابانی است ادم بوالهوس هم هر اتفاقی براش بیفته حقشه .

    • مينا

      بانظرت موافقم يك دوست اگه ميشدبه جاي يك مثبت دادن ده تامثبت داد من عين اون ده تا مثبت رو بهت ميدادم

    • غريبه

      نه آقايون تقصير دارن نه خانم ها، مشكل اصلي بر سر معتادين هست.تا وقتي آدم معتاد داريم بايد منتظر همجين حوادث تلخ هم باشيم.اگه بخواييم ميتونيم از ورود مواد مخدر جلو گيري كنيم و جوان هامون رو حفظ كنيم. ولي...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج