جاباما
۱۳۱۵۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکي:

نبايد باشگاه را با تيم ملي مقايسه کنيم

سرمربي سابق فولاد خوزستان معتقد است مقايسه تيم ملي و تيم‌هاي ليگ کار درستي نيست و مي‌گويد بازي‌هاي ليگ در هفته‌هاي آينده پرگل‌تر خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: حسین فرکی درباره ارزیابی‌اش از لیگ برتر، اظهار کرد: تنور لیگ هنوز داغ نشده و فکر می‌کنم اگر ۶ الی ۷ هفته‌ از لیگ بگذرد، می‌توانیم ارزیابی دقیق‌تری داشته باشیم. در حال حاضر که اوایل لیگ است، تیم‌ها احتیاط بیشتری بازی می‌کنند تا گل دریافت نکنند.

فرکی همچنین درباره مقایسه تیم‌های لیگ با تیم ملی نیز گفت: این که برخی تیم‌های لیگ را با تیم ملی مقایسه می‌کنند، درست نیست. مساله تیم ملی از باشگاه‌ها جدا است. درست است که در حال حاضر لیگ کم گلی داریم اما لیگ در هفته‌های آینده پرگل‌تر خواهد شد. سبک مربیان لیگ برتری این گونه است که دوست ندارند در هفته‌های ابتدایی شکست بخورند.

وی در ادامه درباره اعتراضات به داوری نیز اظهار کرد: داوری ما شرایط جدیدی را تجربه می‌کند. داوران جوان و باانگیزه‌ای وارد کار شده‌اند که می‌توانند آینده داوری را بسازند. معقدم داوری ما اوضاع خوبی دارد و این عادت اعتراض کردن به داور به آن ضربه خواهد زد. بازیکنانی که در لیگ برتر بازی می‌کنند، به نوعی در بالاترین سطح فوتبال ایران حضور دارند و باید اصول حرفه‌ای را رعایت کنند. این که بازیکنی به طور وحشتناک به داور مسابقه اعتراض می‌کند به باشگاهش برمی‌گردد، باشگاه باید با او برخورد کند، زیرا این مساله می‌تواند در آینده برای فوتبالیست‌های ایرانی تبدیل به عادت شود.

سرمربی سابق فولاد خوزستان درباره شرایط جسمانی خودش نیز گفت: در حال حاضر که حدود سه ماه است مراحل درمان را طی کرده‌ام، وضعیت خوبی دارم و هر روز وقت می‌گذارم و روند درمانم را طی می‌کنم. پزشکم هم از شرایطم رضایت دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر پیشنهاد مربیگری داشته باشد، قبول می‌کند، گفت: دوست دارم به عرصه مربیگری بازگردم. البته در این زمینه باید با پزشکم مشورت کنم ولی اگر مشکل جسمانی نداشته باشم و پیشنهادی باشد، قبول خواهم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج