جاباما
۱۳۲۵۳۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ایجاد پاتوق‌ های زنانه گفتگو در کشور

مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده گفته ایجاد پاتوق‌های گفت‌وگو و همفکری برای بانوان در دستور کار وزارت كشور قرار گرفته است.

خبرگزاری ایسنا: فهیمه فرهمندپور با بیان این‌که باید از ظرفیت‌های موجود جهت رفع نیازهای بانوان استفاده کنیم؛ یکی از رنج‌های چند‌سال اخیر در حوزه بانوان را ناهماهنگی و نیز مشکلات اداری عنوان کرد و افزود: از همه پتانسیل‌های موجود و نیز موازی‌کاری در این حوزه کمک می‌گیریم که مشکلات را کاهش دهیم.

او به اعتیاد بانوان اشاره و اظهار کرد: متاسفانه آمار معتادین زن نسبت به گذشته بیشتر شده و باید به سرعت در این خصوص چاره‌اندیشی شود. مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده به بالا بودن آمار طلاق در استان مرکزی نسبت به متوسط نرخ کشور اشاره و تصریح کرد: تحکم خانواده‌ها در انتخاب فرد برای ازدواج باید کاهش پیدا کند و نیز لزوم انجام مشاوره قبل از ازدواج به شکلی کاملاً کارشناسانه‌تر حس می‌شود.

فرهمندپور افزود: یکی از بزرگترین مشکلات استان مرکزی در حوزه بانوان کم بودن امکانات تفریحی جهت اوقات فراغت بانوان است و این باعث تأسف است که در شهر صنعتی اراک پارکی برای بانوان وجود ندارد.

او به پیامدهای استفاده از قلیان اشاره کرد و افزود: استفاده دختران جوان از قلیان به‌ویژه در جمع خانواده زنگ خطر را به صدا درمی‌آورد و حاکی از آن است که هنجارها دچار تغییر شده‌اند و به‌عنوان یک جریان فرهنگی قابل بررسی است.

این استاد دانشگاه به اهمیت پر کردن اوقات فراغت بانوان به شکلی صحیح تأکید کرد و ادامه داد: ایجاد پاتوق‌ های گفت‌وگو و همفکری برای بانوان را در دستور کار داریم که از طریق آن بخشی از اوقات فراغت بانوان پر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج