جاباما
۱۳۲۷۷۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

ابراهیمی:

آقای دایی، مربی گری تنها ژست نیست!

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: "مربی‌گری تنها ژست گرفتن نیست بلکه باید روح و روان فوتبالیست‌ در دست مربی باشد و بازیکن با تمام وجود برای مربی و تیمش بجنگد."

باشگاه خبرنگاران: ناصر ابراهیمی کارشناس فوتبال کشورمان در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: "باشگاه پرسپولیس مدت زمان کوتاهی پروین را به عنوان مدیر عامل می آورد، بعد از وی رحیمی می‌آید که فردی کارشته است و من نمی‌دانم رحیمی که فردی استخوان خورد کرده در فوتبال کشور است چرا با توجه به وضعیت پرسپولیس مدیریت این تیم را قبول می‌کند."

وی در ادامه تصریح کرد: "علی دایی گفته بوده که اگر بخواهم درد و دل کنم یک کتاب می‌شود، نه یک کتاب نیست بلکه ۲-۳ مورد بیشتر نیست! از نظر وی اگر پول بدهند بازیکن خوب پاس میدهد،‌ میدود گل میزند و ... این موارد درست نیست مدیریت فوتبال در سطح کشور ایراد دارد."

ابراهیمی در مورد خصوصی سازی پرسپولیس اظهار کرد: "اگر دولت می خواهد تیم پرسپولیس را خصوصی کند چرا وعده شش ماه و یک سال می دهد، نظر شخصی من این است که نمی‌خواهند دو تیم پر طرفدار پرسپولیس و استقلال خصوصی شود."

کارشناس فوتبال در مورد جوانگرایی پرسپولیس بیان کرد: "مشکل تیم سرخپوش پایتخت جوانگرایی نیست بلکه مربی تیم است که حکم ستون فقرات برای یک بدن را دارد. در گذشته علی کریمی زمانی که قرار داد بست تنها سه میلیون تومان گرفت به وی تعلیم دادیم تا به اینجا رسید و بازیکنی بزرگ شد اما در حال حاضر هیچ تعلیمی برای بازیکن وجود ندارد یک تیم اگر بازیکن بزرگ داشته باشد اما شرح وظیفه‌ای نداشته باشد آن کارایی خود را از دست می‌دهد علی کریمی اگر فکر می کند با پول مشکلات پرسپولیس حل می شود سخت در اشتباه است تنها پرسپولیس نیست که پدیده ای نمی تواند معرفی کند، زمانی تیم های خوزستانی بازیکنان بزرگ تحویل فوتبال کشورمان می دادند اما در این جام جهانی کدام یک از بازیکنان تیم ملی به خارج ترانسفر شدند."

کارشناس فوتبال در ادامه در مورد چهار بازی و ۴ امتیاز پرسپولیس گفت: "پرسپولیس نه تاکتیک دارد ونه روش درست. وقتی بازیکن در جریان بازی نمی تواند چهار پاس صحیح بدهد و در ده دقیقه آخر بازی تنها توپ ها را روی دروازه ارسال می کنند در صورتی که یک سرزن درست ندارد."

ابراهیمی در مورد تیم فوتبال استقلال گفت: "درست است استقلال خوب نتیجه گرفته ولی باز روی حرف خودم تأکید می‌کنم که خوب بازی نمی‌کند، هر ۱۶ تیم لیگ اینگونه هستند، استقلال با تدبیر مربی و با فشاری که آورد نتیجه گرفت اما علی دایی در اهواز در کنار زمین آنقدر به داوری اعتراض کرد که روی بازیکنان هم تأثیر گذاشت و نتیجه آن شد محرومیت سه ماهه پیام صادقیان. وی به عنوان مربی وظیفه خود را اجرا نکرد و بازیکنانی چون عالیشاه، حقیقی، صادقیان انگار نه انگار که در زمین حضور داشتند، دایی گفته من یک کتاب درد و دل دارم و منتظر درد و دل وی هستیم."

کارشناس فوتبال در مورد بازیکنانی که به پرسپولیس می‌آیند و موفق نیستند ولی در تیم‌های دیگر موفق هستند گفت: "چرا پرسپولیس با پنج میلیارد و با دشواری فراوان خلعتبری را می‌آورد؟! چرا آقایان نمی‌توانند حفظش کنند؟! نمی‌شود گفت ایراد از خود بازیکن است، زیرا همان بازیکن در حال حاضر در سپاهان بهترین بازی را ارائه می‌دهد، پس حتما مشکلی در پرسپولیس وجود دارد که بازیکنانی چون مازیار زارع، غلامرضا رضایی، قاضی، خلعتبری نمی‌توانند کارایی خود را در پرسپولیس ارائه دهند، باید گفت مربیگری فقط ژست گرفتن نیست! باید روح و روان فوتبالیست در دست مربی باشد که بازیکن برای مربی و تیم خود جان دهد."

ابراهیمی در مورد تعویض علی دایی گفت: "من به این مسأله اعتقاد ندارم علی دایی تا نیم فصل باید به کار خود ادامه دهد، تعویض پی در پی مربی کار صحیحی نیست و شاید دایی بتواند تا نیم فصل مشکلات پرسپولیس را حل کند و بهانه‌ای وجود نداشته باشد برای تعویض وی."

ابراهیمی در پایان در مورد کنار کشیدن پیشکسوت‌های پرسپولیس اظهار کرد: "فصل قبل کریم باقری در کنار دایی بود که کنار کشید و در حال حاضر هم افشین پیروانی که یکی از مربیان کار بلد است در کنار دایی حضور دارد. باید دید تا آخر فصل در کنار هم می‌مانند یا خیر؟!"
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      نرود میخ اهنی در سنگ ... حالا همه بگن اقا تو برای مربی گری جوجه ای اما اون 30 تا گل به گوام و مالدیو این اقا رو فعلا اقای گل جهان کرده با یه پاس گل تو جام جهانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما اون فرهاد مجیدی تیتیش خوبه. آره؟

    • user

      دایی حیا کن ... پرسپولیسو رها کن ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج