۱۳۸۶۵
۳۰ نظر
۵۱۳۴
۳۰ نظر
۵۱۳۴
پ

یک زن دیگر قربانی اسیدپاشی شد/عکس ۱۸+

در حالی که هنوز خبرهای مربوط به دادگاه آمنه بهرامی دختری که قربانی اسیدپاشی خواستگار کینه توز خود شد و زیبایی و بینایی خود را برای همیشه از دست داد به پایان نرسیده، خبر می رسد یک زن جوان دیگر البته این بار در کرمانشاه به سرنوشتی مشابه دچار شده است.

در حالی که هنوز خبرهای مربوط به دادگاه آمنه بهرامی دختری که قربانی اسیدپاشی خواستگار کینه توز خود شد و زیبایی و بینایی خود را برای همیشه از دست داد به پایان نرسیده، خبر می رسد یک زن جوان دیگر البته این بار در کرمانشاه به سرنوشتی مشابه دچار شده است.

این بار هم یک جوان خواستگار وقتی با پاسخ منفی زن جوان مطلقه کرمانشاهی برای ازدواج رو‌به‌رو شد، با اسیدپاشی از وی انتقام گرفت.

رسیدگی به این پرونده شامگاه اول مهر امسال در پی تماس مردمی مبنی بر اسیدپاشی در خیابان رودکی کرمانشاه در دستورکار ماموران پلیس امنیت قرار گرفت. ماموران با اعزام به محل در تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند فرد نقابداری به زن جوان حمله‌ور شده و پس از اسیدپاشی فرار کرده است. پس از حادثه نیز یک مرد جوان به زن مصدوم نزدیک شده و با ادعای این که شوهر اوست وی را به بیمارستان منتقل کرده است.

با شروع تحقیقات در این زمینه ساعاتی بعد یکی از مسوولان بیمارستانی در کرمانشاه با مرکز پلیس تماس گرفت و خبر داد مرد غریبه‌ای، زنی را که مورد اسیدپاشی قرار گرفته به بیمارستان آورده و آنها به وی مظنون و مانع خروج او از بیمارستان شده‌اند. در پی این تماس، ماموران مرد جوان را دستگیر و به مرکز پلیس منتقل کردند. مرد جوان خود را همسر زن مصدوم معرفی و عنوان کرد نمی‌داند چه کسی به صورت همسرش اسید پاشیده است.


یک زن دیگر قربانی اسیدپاشی شد/عکس 18+

متهم، خواستگار شاکی بود

در مرحله بعدی تحقیقات، خانواده زن آسیب‌دیده شناسایی و به پلیس اطلاعات ـ امنیت استان کرمانشاه احضار شدند. آنها گفتند مرد متهم، شوهر دخترشان نبوده و فقط چند بار به خواستگاری او آمده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و با دستور قضایی بازپرس شیرزادی، رئیس شعبه ۹ دادسرای کرمانشاه، تحقیقات وی‍ژه‌ای از متهم آغاز شد.این در حالی بود که مسوولان بیمارستان اعلام کردند زن جوان به شدت آسیب دیده و احتمال کورشدن وی وجود دارد.

آخرین ملاقات شاکی با متهم

در ادامه تحقیقات معلوم شد مرد ۲۳ ساله‌ای خواستگار زن آسیب‌دیده بوده و از وی پاسخ منفی شنیده است و شب حادثه نیز در تماس با زن جوان از او خواسته تا برای آخرین بار با او ملاقات کند. در جریان این ملاقات هم زن جوان به درخواست ازدواج او پاسخ منفی داده و خواسته است برایش مزاحمت ایجاد نکند.

در این هنگام وقتی آنها از هم دور شده‌اند فرد نقابداری بلافاصله به او حمله کرده و پس از اسیدپاشی متواری می‌شود. با توجه به این که متهم همچنان اسیدپاشی را انکار می‌کرد، سرانجام اوایل آبان‌ماه در ادامه بازجویی‌های پلیسی مدعی شد با اجیر کردن یکی از دوستانش، نقشه اسیدپاشی را عملی کرده است.

اعتراف به اجیر کردن اسیدپاش

متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: زن جوان ـ مصدوم حادثه ـ دختر یکی از همسایه‌های قدیمی‌مان بود. ۲ ماه پیش از حادثه متوجه شدم او از شوهر معتادش جدا شده و همراه دختر ۹ ساله خود با پدر و مادرش زندگی می‌کند. ابتدا در خیابان برای این زن ایجاد مزاحمت می‌کردم تا این که تصمیم به ازدواج با وی گرفتم. وی اضافه کرد:

زن جوان و خانواده‌اش و حتی خانواده خودم راضی به این وصلت نبودند و هر بار از آنها پاسخ منفی می‌شنیدم. بنابراین برای انتقام گرفتن از زن جوان، از یکی از دوستانم خواستم با تهیه اسید، به محل قرار من با زن جوان بیاید و با اسید به وی حمله‌ور شود.

در پی اعتراف متهم، نقابدار اسیدپاش نیز چند روز پیش دستگیر شد.متهم با انتقال به مرکز پلیس به اسیدپاشی اعتراف کرد و گفت: از سوی جوان خواستگار اجیر شده است.

بنابر این گزارش، ۲ متهم پرونده با قرار قانونی از سوی بازپرس شیرزادی، رئیس شعبه ۹ دادسرای کرمانشاه روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

منبع: جام جم

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

یک زن دیگر قربانی اسیدپاشی شد/عکس 18+


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • marmar

      وااااااااااااای خدااااااااااااااااااااااااا
      دیگه دارن گندشو در میارن.
      ای بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      اعصابم به هم ریخت.
      نخیر،اون قضیه ی تریلی دیگه جواب نمی ده باید زنده زنده پوستشو بکنن بعد روش نمک بپاشن
      زیر ناخنش سوزن بذارن بعد به دیوار فشار بدن.(باید از تجربیات این ساواکی ها استفاده کرد)
      بابا خب تو که جنبه ی شنیدن جواب منفی نداری غلط میکنی خواستگاری می کنی

      پاسخ ها

      • me

        دوستم اینها همه یه مشت آدم عقده ای و بی سر و پا هستند

      • محمد علی

        سلام. من با تصمیم آمنه بهرامی مخالف بودم. اگر ایشان قصاص میکرد احمق دیگری جنین کاری را انحام نمی داد

      • Saeed

        in marmar ajab ravesh haye shekanjeii balade!!!!!!!!!!!!!!!!

      • حمید 2

        ایول .. مرمر جان شما تبهوره زیادی در شکنجه کردن دارید ای کاش از تجربیات شما برای ادم کردن ادم های عقده ای بی سر و پا استفاده کنند

      • پری

        کشته مرده ی این روشهای شکنجه تم مرمر جون...

      • مونا

        عاشققتم مرررمر!!
        اگه او مجید بی سرپا قصاص میشد اینجوری نمی شد!!!!

    • بدون نام

      خوب پس ظاهرا جامعه ما هنوز ظرفیت بخشش رو نداره.
      تا زمانی که این ظرفیت به دست بیاد همچنان قصاص میکنیم.ظاهرا با بعضی که حسابشون از بشر جداست نمیشه طبق قوانین حقوق بشر رفتار کرد!!!

    • علی

      فقط قصاص مگه اون خانم امنه بخشید چی شد هیچی بازم تکرار شد شاید با قصاص چند نفر بقیه حساب دستشون بیاد

      از قدیم گفتن تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو و خر

    • me

      دیگه شورش رو در آوردن این آدمهای احمق

    • mahsa

      گناه همه این اتفاقا به گردن آمنه هستش که با بخشش مسخرش روی بعضی ها رو زیاد کرد ، الان آمار اسید پاشی انقدر زیاد شده که داره در حد آب بازی بی خطر جلوه میده

      پاسخ ها

      • فاران

        مهسا خانم .
        با نظر شما موافقم .
        هرچند اگر اعدامش هم میکرد این اسید پاشی ها ادامه می یافت .

    • شقایق

      به نظر من همش تقصیر آمنه بهرامی هستش اگه جوگیر نمی شد و از قصاص نمی گذشت الان امثال این افراد کمتر بودن.من واقعا نمی تونم درک کنم که آمنه چرا گذشت کرد.احساسی برخورد کردن بعضی دخترا واقعا ناراحتم میکنه..

    • سایه

      منم یه مطلقه هستم یعنی سرنوشت منم اینطوری میشه ؟؟؟؟ این حیووونارو فقط باید قصاص کنن حتی اگه ببخشنشون

    • Hummer H2

      حیف که ناشناسی... بخشش چیه مرتیکه . خجالت نمیکشی اگه یکی با خانوادت این کارو بکنه ... ببینم اون موقع میگی بخشش ... نه اینکه مردم ما خیلی لیاقت بخششو دارن ... عقده ای ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ظاهرا که تنها ناشناس اینجا منم

        اولا مرتیکه جنابعالی هستید که نه منظور من رو از یک کامنت به این سادگی متوجه شدی، نه بلدی چطور حرف بزنی، نه بلدی چطور نظر بدی، نه بلدی چطور بحث کنی و نظر خودتو طرح کنی و جواب بگیری، نه بلدی استدلال کنی، (این مغلطه نخ نما که:اگر یکی با خودت...)نه...الا آخر.
        من اگر ناشناس اومدم به این دلیل بود که در اون لحظه خوشم نیومد اسم خودم رو بنویسم. اگر ناشناس هم بیام در هر حال به نام شاعر بزرگ یونان حرف های چیپ و بی ارزش و شرم آور تحویل خلایق نمیدم.
        این از این
        بعد هم اینجا خیلی ها عین گفته من رو تکرار کردند که:"این آدم ها ارزش بخشش رو ندارند". خوب بفرمایید به همه توهین کنید بلکه مشکلات جامعه و البته شما حل شد.
        بعد هم (این رو برای بقیه مینویسم)مساله نه بخشش است و نه قصاص.حکم دادن وظیفه دستگاه قضاییست.اینجا اصلا بحث ارزش نیست.هیچ جنایتکاری ارزش بخشش رو نداره. اما این حرف شما که کلی و خطاب به"مردم ما" گفته شد حرف واقعا سبکی بود.
        در مورد بقیه ماجرا هم در قسمت های دیگر مفصل صحبت کرده ام.فقط این وسط با نظر "حمید"موافقم

    • من

      کارامنه اشتباه بود ،من اگه جاش بودم خودم اسیدوروسرو صورت اون مردک می پاشیدم
      کاری هم به قانون و دادگاه نداشتم
      اینجور ادما ارزش بخشیدن ندارن!!

    • nima

      این جور ادما باید چشاشونو از حدقه در اورد

    • مهرداد

      نمی دونم چی بگم واقعا" در حیرتم که اینا دیگه چی هستن!! هرچی هستن انسان نیستن!! امیدوارم که در اسرع وقت به جرمشون رسیدگی بشه و حکمشون هرچی هست اجرایی بشه. انشاا... چندسال بهش زمان نخوره تا یه جورایی از اجرای حکم جلوگیری بشه یا با رشوه و آشنابازی تبرئه بشن و کسان دیگری هم جرآت این کار رو پیدا کنن و روز از نو روزی از نو! تورا به خدا یکی اقدام اساسی انجام بده.

    • ن

      خاک بر سر اینجور ادمهای عقده ای کنند و این جامعه با قوانینش اگر اینها اعدام شوند دیگه هیچکس جرات اینکارو نداره بابا جان ازدواج مگه زورکیه بخشش توی ایران معنی نداره فقط اعدام اعدام اعدام همین

    • وحید

      این قصاص کردنا و بخشش ها انگار هیچ فایده ای نداره،باید یه گروه کارشناس و روانشناسو مامور کنن تا یه راهکار درست حسابی برای بالا بردن سطح فرهنگ جامعه پیدا کنن.

    • فاران

      بی معرفت ، دختر مردم رو به چه روزی انداخت ؟!!
      ظلم و ستم به زنان از این آشکارتر ؟؟؟
      امیدوارم به سزای اعمالش برسد .

    • omid

      وای چقدر این دوست متهم اسکول و بی عقل بوده که برای یک رفاقت مسخره مرتکب همچین جرمی شده............

    • علي

      ميدونستين امنه در عوض بخششش چي ميخاسته؟؟؟؟
      گفته كه بايد ديه ي كامل بدين وگرنه از ايران ميرم.

      قضاوت با خودتون!

    • سایه

      من که نگفتم باید ببخشنشون . یکم جملرو بادقت تر بخون .گفتم اینارو باید قصاص کنن حتی اگه ببخشنشون(منظورم از بخشیدن مثل آمنه بود که بخشید و کار اشتباهی هم کرد)حتی اگه آمنه بخشید قانون باید قصاص میکرد

    • سميرا

      من نميدونم تا كي همه ميخوان بشينن و به اين افتضاح فرهنگي تو جامعه نگاه كنن؟
      يكي بايد جلوي اين احمق هاي رو بگيره. يه قانوني كه واقعا طرف رو بچزونه!

    • lili

      بیا.حالا این مدافعان حقوق بشر(بشر که چه عرض کنم حقوق تبهکارا)که همش میگن "قصاص چیه؟اعدام چیه؟این وحشی بازیا فقط توی جوامع اسلامیه"ببینن.مگه این خانوم حقوق نداره؟؟باید به بدترین شکل این اسید پاشا رو بکشن تا عاقبتشون برای همه عبرت بشه.آمنه اگه بدونی چه خیانت بزرگی در حق ما کردی هیچ وقت خودت رو نمی بخشی

      پاسخ ها

      • re

        آفرین!

    • وحید

      باید دسترسی به مواد شیمیایی خطرناک مث اسید تو جامعه محدود شه، درخیلی از کشورها خرید و فروش اسید ممنوع، البته این یکی از راه های مقابله با این آفت فرهنگی جدید

    • مهشید

      خدای من.... تا حالا خیلی امنیت داشتیم تو این مملکت این اسید پاشیم که تازگی ها مد شده اضافه شد...ما دیگه می ترسیم با کسی رابطمونو به هم بزنیم یا حتی جواب منفی به کسی بدیم.خدا خودش مراقب ما دخترا باشه که همیشه در حقمون ظلم میشه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج