۱۳۹۱۰۷
۱ نظر
۵۶۵۷
۱ نظر
۵۶۵۷
پ

رنگ های آتشین پاییز در خانه

رنگ های پاییز فوق العاده زیبا هستند. اصلا خودِ پاییز هم زیباست. چشم‌اندازهایی که مملو از رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، قهوه ای و گاهی سبز هستند، گاهی چنان خیره کننده به نظر می رسند که آدم دوست دارد ساعت ها به تماشای آنها بنشیند.

رنگ های آتشین پاییز در خانه
برترین ها: رنگ های پاییز فوق العاده زیبا هستند. اصلا خودِ پاییز هم زیباست. چشم‌اندازهایی که مملو از رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، قهوه ای و گاهی سبز هستند، گاهی چنان خیره کننده به نظر می رسند که آدم دوست دارد ساعت ها به تماشای آنها بنشیند. هوای خنک و باران های دوست داشتنی هم در زیبایی بیشتر این فصل بی تاثیر نیستند.

بر همین اساس، برای اینکه این زیبایی ها را در خانه نیز داشته باشیم، چند ایده دکوراسیونی بسیار ساده برایتان نوشته ایم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

حصر شیشه‌ای پاییز

رنگ های آتشین پاییز در خانه

برای اینکه در گوشه و کنار خانه حال وهوای پاییز را یادآور شوید، می توانید نمادی از پاییز را در باکس های شیشه ای یا شیشه های زیبا و مدل‌دار قرار دهید و به عنوان وسیله تزئینی روی میز، شومینه یا در کتابخانه قرار دهید. کدو حلوایی و برگ‌های زرد و قرمز و مخصوص پنج‌پرهای رنگی نمادهای پاییزِ زیبا هستند.

کدوهای رنگارنگ

رنگ های آتشین پاییز در خانه

کدو حلوایی که در پاییز در همه میوه فروشی ها پیدا می شوند، انواع و اقسام متنوع دارند که اتفاق بسیار هم زیبا هستند. انواع کمرباریک آنها را انتخاب و خریداری کنید. چند سطل کوچک رنگ های شاد و جیغ هم بخرید و یک کاسه کدوی رنگی‌رنگی درست کنید و در ظرفی سفالی یا حصیری یا هر طرح و جنسی که دوست دارید، آنها را بچینید و روی میز قرار دهید. البته توجه داشته باشید که سرتاسر کدوها را رنگ نکنید. بخش بالایی یا فقط بخش پایینی آنها کافی است. برای اینکه حالت چکیدن رنگ را نشان دهید، رنگ را درون کیسه پلاستیکی بریزید و رنگ را در قسمت وسط کدو به سمت پایین بریزید تا خود رنگ روان شود.

شمع های پاییزی

رنگ های آتشین پاییز در خانه

اطراف شمع های استوانه ای ساده را با پوست بلال یا پوسته نازک گیاهان پاییزی یا درختان بپوشانید. برای تزئین نیز می توانید از پرهای زیبای پرندگان استفاده کنید تا فرم طبیعی تر داشته باشند. برای نصب پر، از طناب‌های گیاهی که در گل‌فروشی ها وجود دارند، استفاده کنید.

کنج پاییز زده

رنگ های آتشین پاییز در خانه

یک گوشه از خانه که کمتر مورداستفاده قرار می گیرد را انتخاب کنید. یک صندلی بگذارید. روی آن کدوحلوایی‌های رنگی بگذارید. روی مقوای سفید، برگ‌های پاییزی بچسبانید و کارت های زیبا که همه یک اندازه هستند، درست کنید. آنها را از یک نوار بلند، نوار کنفی یا هر طرحی که دوست دارید، با فاصله های برابر آویزان کنید تا بخشی از خانه، نشان دهنده زیبایی‌های فصل پاییز باشند.

ترکیب گل‌ها

رنگ های آتشین پاییز در خانه

رنگ‌های پاییز بسیار زیبا و اغواکننده هستند. نارنجی، قرمز و زرد در کنار سبز و قهوه‌ای، زیبایی زیادی دارند. از این ترکیب رنگ طبیعی برای تزئین خانه خود استفاده کنید. به طور مثال، گلدانی از گل‌های زرد و نارنجی تهیه کنید. در کنار آن کاکتوس های همیشه سبز و زیبا و لیوان های کریستالی که با شمع نارنجی پر شده اند قرار دهید، تا یک منظره کوچک پاییزی روی میز درست کرده باشید.

نور طلایی

رنگ های آتشین پاییز در خانه

یک باکس شیشه ای مربعی انتخاب کنید. در مرکز آن یک شمع گرد و زرد بگذارید. اطراف آن را با دانه های خشک ذرت پرکنید.

گلدان های طبیعی

رنگ های آتشین پاییز در خانه

کدو حلوایی های شکل‌دار گزینه های خوبی برای استفاده به عنوان گلدان هستند. سر آنها را برش دهید. داخل آنها را خالی کنید. پس از شست‌وشو و خشک شدن، درون آن شاخه‌ گل‌های طبیعی بگذارید. اگر چند گلدان در اندازه های مختلف در کنار هم بگذارید، نمای بسیار بهتری خواهند داشت.

طناب در پاییز

رنگ های آتشین پاییز در خانه

شیشه های مربا یا ترشی را دور نریزید. آنها را بشویید و خشک کنید. درب فلزی آنها را با درل سوراخ کنید. داخل آنها یک برگ زیبای پاییزی قرار دهید. (رنگ و شکل برگ ها با هم فرق داشته باشد). یک طناب کنفی ضخیم از داخل سرواخ در عبور دهید. بخش داخلی آن را با کمی فاصله، گره بزنید. همین کار را با بقیه شیشه ها تکرار کنید. ادامه طناب ها در انتها به هم گره بزنید و یک منظره زیبای پاییزی درست کنید.

گلدان

رنگ های آتشین پاییز در خانه

گلدان های شیشه ای را بشویید و تمیز کنید. پس از خشک شدن، داخل آنها را با آب پر کنید. انواع گل یا کدوهای حلوایی کوچک را درون آنها بگذارید. اگر گلدان ها متنوع باشند و قد و اندازه متفاوت داشته باشند، چشم‌انداز بهتری ایجاد می کنند.

جا کدویی

رنگ های آتشین پاییز در خانه

یکی از ایده هایی که می توانید برای تزئین میز یا کانتر آشپزخانه از آن بهره بگیرید، قرار دادن کدوحلوایی های کوچک، روی جاشمعی است. در پای آن نیز می توانید برگ های خشک پاییزی بگذارید تا بیشتر حس پاییز را القا کند.

کدوهای لباس‌پوش

رنگ های آتشین پاییز در خانه

برای انواع کدو حلوایی های نارنجی که عموما بزرگ و چاق و تپل هم هستند، می توان لباس تهیه کرد. به طور مثال، با نخ های قیطان می توانید روی آنها را تزئین کنید. انواع نوار و روبان را با چسب روی کدو بچسبانید. چیدن عدد از انواع آنها با طرح و شکل های مختلف درست کنید و روی میز، یک مرکز توجه نارنجی‌رنگ درست کنید.

میوه های کاج

رنگ های آتشین پاییز در خانه

میوه های کاج نیز از دیگر عناصر طبیعت هستند که می توان برای تزئینات پاییزی خانه از آنها استفاده کرد. قالب های فلزی ژله و بستنی می تواند حکم گلدان آنها را داشته باشد. از چوب دارچین می توانید برای ساقه درختان کاجی خود استفاده کنید.

شومنیه به شکل پاییز

رنگ های آتشین پاییز در خانه

قسمت بالای شومینه را می توانید با انواع شاخه های پاییزی، برگ های رنگی، کدوهای رنگی و متنوع تزئین کنید.

توپ‌های نورانی

رنگ های آتشین پاییز در خانه

برای درست کردن این کاردستی، باید روبان لاستیکی تهیه کنید. بادکنک های کوچک را باد کنید، نوارها را با چسب چوب روی بادکنک نصب کنید و فضاهایی را در میان آنها خالی بگذارید. پس از خشک شدن کامل، باد بادکنک را خالی کنید و از داخل توپ بیرون بیاورید. از یک طرف آن شمع را وارد کنید. چندین عدد از این توپ‌های نورانی، به میز شما جلوه زیبایی می بخشند.

شعله پاییز

رنگ های آتشین پاییز در خانه

برای درست کردن این جاشمعی زیبا، یک برگ قرمز پاییزی، یک جاشمعی شیشه‌ای کوچک و شمع وارمر نیاز دارید. با نوار باریک برگ را اطراف لیوان نصب کنید تا جاشمعی شعله‌ور داشته باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آذر

      واقعا ایده های زیبا و قابل اجرایی بودن. مرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج