۱۳۹۴۵۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

یک نماینده مجلس: نان را گران نکنید

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس پیشنهاد داد که دولت با پرداخت یارانه، از افزایش قیمت نان پیشگیری کند و گفت: به منظور بالا بردن کیفیت نان نیاز است که نظارتها از سوی مسئولان افزایش یابند.

خبرگزاری خانه ملت: عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس پیشنهاد داد که دولت با پرداخت یارانه، از افزایش قیمت نان پیشگیری کند و گفت: به منظور بالا بردن کیفیت نان نیاز است که نظارتها از سوی مسئولان افزایش یابند.

محمدرضا امیری کهنوج در رابطه با اظهارات مطرح شده مبنی بر احتمال بازنگری نرخ نان، گفت: افزایش قیمت نان، بازار را دچار سردرگمی می کند، چراکه نان تشکیل دهنده اصلی وعده های غذایی مردم در کشور بوده و افزایش نرخ آن فعلا به صلاح دولت و ملت نیست.

نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبارجنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت یارانه به نانواها و کارخانه های تولید آرد، بهتر از افزایش قیمت نان بوده و منطقی است که دولت از ثبات نرخ این محصول با بهره مندی از ابزارهای حمایتی اقدام کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا ثابت ماندن قیمت نان به کاهش کیفیت منتهی نمی شود، گفت: پایین بودن کیفیت به دلیل عدم نظارت های کافی است و به جای افزایش قیمت، باید نظارت را برای رشد کیفیت بالا برد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس پیشنهاد داد که دولت به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر، نرخ نان را ثابت و نظارتها را افزایش دهد تا شاهد رشد کیفیت و جلوگیری از کم فروشی باشیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: همچنین پرداخت یارانه به کارخانه های تولید آرد از یک سو حمایت تلقی شده و از سوی دیگر از کاهش تورم انتظاری پیشگیری می کند.

نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبارجنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس همچنین اخبار منتشر شده مبنی بر قاچاق نان از کشور را تکذیب کرد و گفت: احتمال قاچاق گندم به دلیل پایین بودن قیمت وجود دارد، اما قاچاق نان به هیچ عنوان منطقی نیست
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      یواش یواش آماده بشیم برای افزایش نرخ نان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج