جاباما
۱۳۹۵۱۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

روشن: این استقلال تیم سال ۸۳ نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: این تیم سال ۸۳ نیست و نمی‌شود چون تیم سال ۸۳ از دل آکادمی بیرون آمد اما این بازیکنان پسرخوانده‌های استقلال هستند.

خبرگزاری فارس: حسن روشن در خصوص شکست آبی پوشان مقابل فولاد خوزستان گفت:‌من که از قبل گفته بودم که ۳ تیم سپاهان، نفت و فولاد مدعی هستند چون چند سال پیش وقتی به باشگاه الاهلی امارات رفته بودیم در آنجا آقای تابش به من گفت از چند سال دیگر سپاهان اصلا بازیکن نمی‌خرد. شما ببینید آنها به قدری بازیکن در رده پایه دارند که کریمی را هم به استقلال می‌دهند،اما من این جوانگرایی در استقلال را قبول ندارم.

وی افزود: این بازیکنانی که ما گرفته‌ایم محصول استقلال نیستند و اینها به نوعی پسرخوانده استقلال محسوب می‌شوند. تیمی که پایه و اساس و آکادمی خوبی نداشته باشد در آینده به مشکل می‌خورد البته استقلال امسال در بحث آکادمی خوب کار کرده و حضور نفراتی مثل سامره و دین‌محمدی که نیازی به مسائل مالی ندارند، می‌تواند آینده این تیم را بیمه کند اما وقتی حاضری خوری می‌شود این اتفاقات هم رخ می‌دهد.

پیشکسوت تیم استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد:‌امیر قلعه‌نویی گفته بود که این تیم، تیم سال ۸۳ است و سعی می‌کند شرایط این تیم را به آن تیم نزدیک کند ولی همانطور که گفتم اینها بازیکنان ما نیستند. تیم سال ۸۳ از جنس خود استقلال و محصول باشگاه بود. بازیکنانی مثل طالب‌لو، صادقی، آندو، حیدری، قربانی و خیلی‌های دیگر محصول استقلال بودند که قلعه‌نویی از آنها استفاده کرد و نتیجه‌اش را هم گرفت اما از همین تیم تنها خسرو حیدری، تیموریان، یعقوب کریمی و صادقی مانده‌اند.

وی با انتقاد از حذف کمیته فنی توسط مسئولان باشگاه استقلال گفت: کمیته فنی از یک طرف نباید جیره‌خور سرمربی باشد ولی تمام حرف من این است که اتفاقات کمیته فنی باید به سرمربی کمک کند. شاید خیلی‌ها از این حرف من ناراحت شوند ولی بود و نبود پورحیدری در کمیته فنی تاثیری نداشت. زمانی در امارات آنها خیلی تلاش کردند که آکادمی درست کنند و از سال ۹۹ ما این کار را انجام دادیم و حالا بازیکنان آنها در تیم ملی حضور دارند و از دل آکادمی ملی‌پوش شدند.

روشن با اشاره به غیبت بازیکنانی مثل مهدی رحمتی، مجتبی جباری و ... گفت: بازیکنی که در یک باشگاه بیش از دو سال می‌ماند ماندگار می‌شود. اما ما کاری می‌کنیم که همان‌ها فراری می‌شوند. به این خاطر که حرفی می‌زنند که ممکن است درست باشد.

وی تاکید کرد: من از هیچ چیزی نمی‌ترسم و افتخارم این است که به هر جایی می‌روم سلام را اول انجام می‌دهم حالا می‌خواهد دیگران به من سلام کنند یا نکنند. من از خدا می‌ترسم اتفاقا خوب هم می‌ترسم نه مثل بعضی‌ها که ترسی از خدا ندارند. شما نگاه کنید در همین چند بازی آخر مدام در دقایق ۸۵ به بعد گل می‌خوریم و در همان بازی‌های ابتدایی که گل می‌زدیم با خدا این کار را انجام می‌دادیم پس قبول کنید تیم‌های دیگر هم خدا دارند و آنها هم از خدای خودشان استفاده می‌کنند.

روشن در پایان سخنانش به فارس گفت: من همیشه حرفم را حق می‌زنم مطمئن باشید استقلال و پرسپولیس امسال هیچ چیز نمی‌شوند. چون خیلی وقت است که مشکلات این دو تیم نمایان شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج