۱۴۰۲۸۱
۵۱۱۵
۵۱۱۵
پ

یک باغ خارق العاده در سنگاپور +عکس

یکی از مکان های خارق العاده روی زمین باغ ها سنگاپور در کنار خلیج است که یکی از رویایی ترین مناطق روی کره زمین است. از ویژگی های خاص این پارک فن آوری چند میلیارد دلاری حیرت انگیز درختان سایبری و جنگل ابر هستند.

ویکی پی جی: یکی از مکان های خارق العاده روی زمین باغ ها سنگاپور در کنار خلیج است که یکی از رویایی ترین مناطق روی کره زمین است. از ویژگی های خاص این پارک فن آوری چند میلیارد دلاری حیرت انگیز درختان سایبری و جنگل ابر هستند. جنگل ابر یک گنبد زیستی بسیار بزرگ است که محیط و آب و هوای جنگلی بر فراز کوه را در سطح دریا شبیه سازی می کند. بلند ترین آبشارسر پوشیده جهان در محیط بسته در جنگل ابر قرار دارد. یکی از زیبایی های ویژه این پارک محوطه زیبای خلیج مارینا است که از هر طرف منظره زیبایی دارد.

جنگلی از ابردرختان

بازدید کنندگان در هنگام ورود به پارک با جنگلی از ابردرختان که یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این منطقه است مواجه می شوند که ارتفاعی به اندازه ۲۵ و ۵۰ متر دارند هر ابردرخت یک باغ عمودی است که از سرخس ها، درختان مو، ارکیده ها و سایر گیاهان تشکیل شده که به دور اسکلت بنفش رنگ این سازه ها پیچیده شده است. هر ابردرخت به گونه ای طراحی شده تا عملکردی مشابه با یک درخت واقعی را داشته باشد و هر یک از آن ها دارای سلول های فتوولتایی هستند که انرژی مورد نیاز پارک را تامین می کنند. این ابردرختان هم چنین آب را در فصول پر باران جمع آوری کرده و برای آبیاری پارک یا فواره ها در اختیار قرار می دهند. هم چنین می توان با استفاده از آسانسور خود را به پل رابط بین دو آسمان خراش رساند.

جنگل ابر

در کنار جنگل ابردرختان، می توان دو گنبد زیستی با آب و هوای کنترل شده یافت. یکی گنبد گل که هواب آن ۲۳ تا ۲۵ درجه سانتی گراد است و تعدادی از گیاهان مدیترانه ای، استرالیایی، آمریکای جنوبی و آفریقای جنوبی را در خود جای داده است. جنگل ابر یک گنبد ساخته دست بشر با آب و هوای کنترل شده است که آب و هوای سرد و مرطوب قله کوه های استوایی با ارتفاع ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ متر از سطح دریا را ایجاد می کند.

در هنگام ورود نسیم دلپذیری از هوای خنک و منظره بزرگترین آبشار سر پوشیده جهان به ارتفاع ۳۵ متر به بازدید کنندگان خوش آمد می گوید. بازدیدکنندگان با استفاده از آسانسور به دنیای گم شده که باغی پر از سرخس و خزه است وارد می شوند و سپس با استفاده از راهروی هوایی پایین می آیند و در همین حین مناظر زیبایی از پارک را مشاهده می کنند. در میان راه، غار کوه کریستالی قرار دارد که با استلاکتیت ها، استلاگمیت ها و کریستال های توخالی تزئین شده است. سپس بازدیدکنندگان وارد اتاق ویدئو می شوند که اثر تغییرات اقلیم را بر آب و هوای مناطق مرتفع نمایش می دهد. بلیط های جنگل ابر به قیمت ۲۸ دلار سنگاپور فروخته می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج